lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 augusti 2018

Av Elin - 12 augusti 2018 18:40


Hej på er vänner. Ledsen att jag inte tittatin tidigare, men glömde tiden lite sedan jag kom hem till stan.

 


Igår kväll när mamma och jag satt och åt middag så fick vi ett samtal från min ena kusin som var ute och åkte båt med familjen, tydligen så låg de och väntade utanför oss och tänkte komma och säga hej. Hur mysigt var inte det på en skala?! Så det blev lite kusinbarnsmys och kvalitetstid med hela hans familj i någon timme innan de åkte vidare till Vaxholm, älskar sånna överraskningar!


Idag har jag inte gjort många knop, suttit i soffan på landet då det varit kallt och regnigt och tittat på Greys anatomy och sedan vid 14:30 så åkte jag och mamma hemåt. Det var sjukt kallt ute på havet idag, vad bortskämd man blivit denna sommar alltså!


Kom hem till stan vid 17 och har fortsatt att titta på Greys anatomy nu under kvällen samtidigt som jag gör skyltar inför sista allsången på tisdag. Nu ska jag nog laga lite mat och sedan blir det bara chill i soffan för resten av kvällen. Imorgon är det jobb som väntar, vi får se hur det går med foten...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards