lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 augusti 2018

Av Elin - 17 augusti 2018 20:03


God kväll på er vänner! Sitter just nu i soffan ute på landet med ett glas rosé och tittar på TV.


Dagen har gått fort idag. Övervägde imorse att ringa och sjukanmäla mig från jobbet då jag mådde så himla dåligt när jag vaknade, men kämpade mig igenom dagen ändå tillslut på jobbet. Eftersom vi har en ny barngrupp så är det för tillfället ganska så kaos på avdelningen och de flesta barnen har nog haft förskoleuppehåll lite för länge haha. Men det blev också ganska så mycket bus och gos tillsammans med mina stjärnor. Dock när jag kom hem så höll jag nästan på att svimma av smärta för jag hade så ont i fötterna av någon konstig anledning.


Väl hemma så hann jag titta på ett avsnitt av Grey´s anatomy och duscha av mig innan mamma kom och hämtade upp mig för att sedan åka ut mot landet. Vi klarade oss ganska så väl med regnet, lite blöta blev vi. Men sen fem minuter efter att vi hade gått in i huset ute på ön så öppnade sig himlens alla portar och det forsade ned!


Nu har vi precis ätit middag och sitter och tittar på Bäst i test, nu ska ajg fortsätta att njuta av denna helg, känns så skönt att vara här ute igen, kram på er!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards