lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 augusti 2018

Av Elin - 18 augusti 2018 18:01


God kväll på er finingar! Har ni haft en bra dag? Min har varit härlig, den har dock gått lite för snabbt tycker jag.

 


Idag sov jag ut kan jag säga, sov i 13 timmar (!?), mamma väckte mig vid 11:30 typ och jag var fortfarande helt slut, men får ångest när jag sover längre än till 11 så haha. Har mest tagit det lugnt idag, läst min bok och sedan efter lunch så åkte mamma och jag till Gällnö, egentligen så hade vi väl inte något att handla, men det är mysigt att åka båt och även mysigt att få tillbringa lite tid på Gällnö, så vi åkte ändå hihi + att det troligtvis var sista gången för i år så de stänger nästa vecka.


Vi träffade grannen och deras söta hund som tog sig friheten att lägga sig på min fot haha.

 


Jag körde en bit på vägen hem, minns typ inte när jag körde båt sist om jag ska vara ärlig.

 


Hej då Gällnö, tack för i år!

 

Nä vi kom hem så har jag bara suttit ute och löst korsord, läst och tittat på Greýs anatomy, bara tagit det lugnt helt enkelt.


 

Nu ska vi snart äta middag, hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag, kram på er!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards