lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 september 2018

Av Elin - 10 september 2018 19:54


Hej på er vänner. Hade svårt att somna från valvakan igår, men tror att jag lyckades somna vid 02 eller så.

 


Var ju inte lite trött sen när klockan ringde vid 8 imorse. Tog mig motvilligt upp och åkte mot jobbet. Jobb som både kändes ok och tungt. Har varit lite förkyld och det har varit ansträngt att prata på något konsigt sätt. Jobbade iallafall administrativt till 14 och sedan så var det dags för jobb i barngrupp. Vi var ute lite på eftermiddagen efter mellanmålet i regnet, men det var så härligt att få lite friskluft och även att få leka lite med barnen! Saknar verkligen barnen när jag inte jobbar så mycket med dem och tycker att det är så jobbigt att missa massa saker! Vid 17 iallafall så slutade jag och fick åka hemåt, trött som tusan!


Nu ikväll så har jag bara ätit och kollat på Grey´s, tänkte förflytta mig från soffan till sängen nu och så får vi se hur länge jag orkar vara vaken ikväll. Imorgon blir det en ännu längre dag att kämpa sig igenom!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards