lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 november 2018

Av Elin - 4 november 2018 16:32


Hej på er vänner! Har verkligen noll blogglust idag, kanske för att jag inte har gjort något alls typ haha.

 


Hemresan igår gick helt okej. Känns ändå ganska lagom med en vecka på Kreta, tror inte jag åker tillbaka men rekommenderar er verkligen att åka dit en gång i livet åtminståne :). Det gick hur smidigt som helt ut till flygplatsen och sedan vidare in på flyget! Vi åkte till och med 20 minuter tidigare då alla var på plats och även flyget. Sjukt bra platser med bra benutrymme hade vi , dock så var de sista två timmarna jobbiga alltså. Man var trött, jag kunde inte sova för jag hade ont typ överallt och tiden gick bara allmänt långsamt haha. Sedan fick vi köa en timme på arlanda för att få en taxi hem också, så det var lite drygt! Men vid 04:30 så låg jag äntligen i sängen och kunde sova. Borta bra men hemma bäst säger man ju, iallafall sängen haha!


Idag sov jag till 11, var såklart fortfarande jättetrött, men kan ju inte vända på dygnet eftersom det är jobb på chemat imorgon! Jag har varvat dagen med att titta på TV och städat lägenheten och packat upp efter resan. Orkar liksom inte göra allt på en gång, så får sätta mig och vila efter ett tag för att sedan efter en timme köra på igen. Det tar den tid det tar helt enkelt. Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen, både ser fram emot det samtidigt som jag inte gör det haha.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards