lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 november 2018

Av Elin - 5 november 2018 21:05


Hej på er vänner! Har precis kommit hem från Spånga efter en härlig middag med mams och paps.


Min födelsedag började med att klockan stod på 8 och att jag pratade med lillebror hela morgonen fram till att jag kom till jobbet vid 9. En trevlig pratstund och en trevlig start på födelsedagen måste jag säga! Sedan har det varit jobb mellan 9-15:30. Härligt att komma tillbaka till vardagen samtidigt som det är lite stressigt haha, men kul att få träffa alla kollegor iallafall och få skratta lite med några utav dem. Suttit på lite möten, gjort lite annat jobb ändå haft det ganska så lugnt faktiskt. Skönt! Efter jobbet så gick jag och köpte en tårta att ha med till mamma och pappa, gick hem facetimade med Sara och Sofi ett tag och sedan så åkte ajg mot Spånga för middag. Blev grillat, mums! Vi har mest pratat jobb, Grekland och musik haha. Har haft en fin födelsedag med fina presenter och massa fina grattishälsningar, är så lyckligt lottad!


Nu ska jag förbereda lite inför morgondagen och sedan är det dags att sova. Imorgon blir en sån där dag där jag kommer åka fram och tillbaka hela dagen!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards