lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 november 2018

Av Elin - 11 november 2018 13:06


Hej på er vänner! Nu börjar jag vakna till liv och bli människa igen efter igår kväll. Det blev så mycket senare än vad jag hade tänkt, men det var bara trevligt!

 


Igår var det alltså dags för min avokadofest. Sofi kom hit tidigare för att hjälpa mig att förbereda allt. Vi gjorde guacamole, mango och avokadosalsa, dipp och så pyntade vi lägenheten lite. Blev väldigt bra om jag får säga det själv haha. Jag älskar ju att gå all in på sånna här saker!

 


Jag gick all in med mina kläder och smycken också såklart hehe!



 


Vi blev inte så jättemånga, men jag jag tror att vi alla hade det väldigt trevligt ändå. Mycket skratt och så blev det mycket sång! Fick ett sångspel i present som slutade med att vi satt i flera timmar tror jag och spelade detta spel, så kul haha! Vid midnatt så tror jag att alla hade gått och då var det bara jag och Elin kvar, hon stannade över natten för att slippa åka till Uppsala mitt i natten. Vi satt dock och pratade till typ 3 på natten om allt möjligt, så det blev lite sent haha. Sen skulle hon upp klockan 7 för att åka hem, så vi gick upp och när hon hade gått så gick jag och la mig igen och somnade om, mådde illa för jag var så trött, inte van att sova så få timmar så det var skönt att få somna om haha.


Idag har jag bara tagit det lugnt och planerar att göra det för resten av dagen förutom att ta hand om köket. Städa gör jag i veckan då jag har så ont i min fot idag. Så ja, en superhärlig kväll igår med ett gäng av mina finaste vänner, har liksom glömt bort alla vänner under en tid känns det som då dagarna mest har fokuserat på jobb, sjukhus och ridsport, så behövde detta känner jag nu, så tacksam!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards