lyckopillerelin

Direktlänk till inlägg 14 november 2018

Jobb, Paramöte, biopremiär.

Av Elin - 14 november 2018 21:33


Heeej på er!


Idag var jag trött på morgonen kan jag säga! Men trots det så gick jag upp 30 minuter innan klockan ringde och åkte sedan till jobbet tidigare. Har ju sovit i cirkus 11 timmar de senaste nätterna, men natten till igår hade jag riktigt svårt att sova, kunde inte släppa alla tankar och fokusera på min mindfulness eller att lyssna på en podd. Menmen, var på jobbet vid 07:30, blev ett inställt möte på morgonen men jag satte mig och gjorde uppgifterna ensam istället, vi får se vad mina kollegor tycker om det imorgon haha. Sedan har jag suttit med massa dokumentation innan jag vid 14 tackade för mig för att kila vidare!

Så svårt att få en bra bild på dessa träd, men när jag går mellan dessa två träd med gula löv så är det som att jag gr genom en liten guldkoja haha.


Efter jobbet så åkte jag vidare mot Solna så fort jag kunde för möte på Stockholms läns ridsportsförbunds kansli för möte om parasporten tillsammans med bland annat Stockholmidrotten. Ett väldigt givande möte tycker jag och gick därifrån väldigt positiv och glad då det för en gång skull kändes som att det hände saker! Tycker att det har stått still ganska så länge nu och jag med min otålighet haha. Ett bra möte iallafall helt enkelt! Åkte sedan vidare till Mall of Scandinavia för att vänta in Elin. Jag passade på att ta en kaffe och lätt middag samtidigt som jag fortsatte med lite ridsportsarbete :).


Vid 17:45 så mötte jag upp Elin och så gick vi sedan vidare till bion för premiären av Coldplays dokumentär. Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, men den var verkligen så bra! Ibland tycker jag att dokumentärer kan vara lite långtråkiga, men när man fick lära känna dem som grupp och se hur mycket de älskar varandra, musiken och hur fruktansvärt musikaliska de är så blev det absolut inte tråkigt! Så himla bra, tycker om dem ännu mer efter denna film och hoppas så att jag får se dem live igen (de spelade på friends förra året eller för två år sedan och då var Elin och jag där hihi).

Grymma!


Nu har jag precis kommit hem, tänkte ta ett glas vatten, ladda en tvättmaskin och sedan borsta tänderna för att sova, är sjukt trött och mår illa (har börjat göra det på kvällarna av någon konstig anledning, kanske för att jag har ont och är trött hela tiden....) Natti natti vänner!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2019 20:13

  God kväll på er vänner! Jag fortsätter denna måndag med en nyhet! Har länge funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra, men nu har jag bestämt mig. Det är dags för mig att gå vidare och blogga på en annan portal. Har bloggat här på Bloggplats...

Av Elin - 16 september 2019 15:14

  Inlägg i samarbete med Gocostum.   Hej på er, har ni liksom jag svårt med batteritiden på er telefon? Jag är hopplös kan jag säga och varje gång så antingen glömmer jag ladda en powerbank, glömmer sladd eller något annat. Så då står jag där m...

Av Elin - 15 september 2019 21:47

  God kväll på er mina vänner! Har ni haft en bra söndag? Min har gått rysligt fort måste jag säga! Klockan ringde 09:30 och jag trodde att den var typ 6 på morgonen då det fortfarande var så mörkt i min lägenhet och jag var galet trött. Me...

Av Elin - 15 september 2019 12:34

  Hej på er vänner! Idag är jag riktigt konsertbakis kan jag säga, men vilken kväll och vilken fest det blev hos Carola igår!   Jag kom dit strax efter att de hade öppnat dörrarna och mötte upp Emelie och hennes mamma. Tillslut så kom v...

Av Elin - 14 september 2019 14:28


Idag fyller hon år. Hon som varje gång plockar upp mig när jag faller. Hon som påminner mig om att andas när livet känns tungt. Hon som har gett mig en av mina bästa vänner. Hon som alltid finns där genom att bara vara den hon är. Hon som betyde...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards