lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 november 2018

...

Av Elin - 18 november 2018 23:10


Orkar inte mer snart. Kan jag inte bara få sova och få slippa ha ont nu?! Är så less!

Av Elin - 18 november 2018 18:45


God kväll på er vänner. Alltså, hade tänkt titta in här för flera timmar sedan, typ när jag kom hem riden, men det har kommit saker emellan och tiden har bara sprungit iväg!

 

Idag var det dags för den andra mötesdagen med världens bästa CUS. Vi började redan vid 8 imorse och körde möte till lunch som vi avslutade årets sista möte med. Även idag blev det ett bra möte med massa bra diskussioner och så måste jag säga, jag var dock lite ur form då jag sov så dåligt på grund av att jag hade så ont. Menmen, det går nog över snart hoppas jag!



Har verkligen varit en bra helg på Strömsholm och jag älskar verkligen detta ställe så himla mycket! Det är ett annat lugn, det är bara mysfaktor hela vägen igenom när vi har möten och sover kvar i Thotta.

 

Så himla fint, citatet på högra bilden och ljusstaken med stigbygeln på vänstra bilden vill jag så ha här hemma också haha!


Några av gänget åkte ju bil till Strömsholm tillsammans igår och samma gäng åkte bil tillbaka också, då hade vi musikfest i bilen hela vägen till arlanda då tre av oss lämnade bilen för att byta till flyg vidare hem till sig. Jag hade tur att bli skjutsad hela vägen hem till Vällingby vilket kändes skönt också. Väl hemma så städade jag lite och så har jag mest legat i soffan och kollat på serier. Nu tänkte jag städa upp i köket och spela lovsånger på högsta volym, känner mig lite låg av någon anledning. Hoppas att ni också har haft en bra helg och en bra söndag, kram på er!




 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards