lyckopillerelin

Alla inlägg den 1 januari 2019

Av Elin - 1 januari 2019 21:38


Börjat det nya året med att ha så ont i kroppen och mått så illa så jag varvat mellan att ligga i sängen och i soffan hela dagen och tittat på serier. Inte kunnat göra mycket mer än så, knappt velat äta eller dricka utan bara fokus på att distrahera hjärnan och kroppen på något annat så jag liksom glömmer bort det jobbiga ett tag och inte bryter ihop. Ibland fungerar det, ibland inte. Nu ger jag upp denna första dag på nya året och försöker sova, så jag kan tvinga mig själv till jobbet imorgon.

Av Elin - 1 januari 2019 16:42


Vill ni ha lite sommarfeeling? Gå in på SVTplay eller sätt på SVT1 klockan 18:30 ikväll och minns tillbaka till Allsångssommaren 2018! En timmes program med massa härliga minnen och tokigheter, så kul att de gör dessa program! 175 dagar kvar till allsångspremiär, längtar så galet mycket!!


Klicka på bilden för att komma till programmet :).

Av Elin - 1 januari 2019 12:31


Hej på er vänner och god fortsättning! Hoppas att ni hade en bra nyårskväll igår!


Min och Lisas var väldigt lugn och skön måste jag säga. Vi ägnade timmarna åt det som vi är bäst på att göra, prata om allt mellan himmel och jord hehe. Vi lagade mat som blev riktigt gott och så blev det marängsviss till efterrätt. Vid 12-slaget så skålade vi in det nya året med varsinn kopp te och så fortsatte vi att bara sitta i soffan och mysa och umgås. Jag var inte jättesugen på värsta partynyåret och Lisa var förkyld, så vi var väldigt nöjda med vårt lugna nyår med bra sällskap och god mat haha. Dessutom så firade vi inte bara in ett nytt år, utan i år firar vi 15 års vänskap också, så stort! Vid 3 på natten kanske jag somnade nöjd med kvällen och redo för ett nytt år. Det känns som att det kommer att hända mycket spännande saker detta år i mitt liv!

Nyårsdukningen minus några glas då vi körde på cider hela kvällen hehe.


Så här såg jag ut kvällen till ära :).


Så gott!!


 

Te, finns det något bättre?!


Bästa sällskapet!!!! <3



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards