lyckopillerelin

Alla inlägg den 13 januari 2019

Av Elin - 13 januari 2019 16:23


Hej på er vänner. Har ni haft en bra helg? Min helg blev inte alls somn planerat. Skulle vara i Alvik på konferens under båda dagarna, men har haft lite feber till och från och behövt vila.


Började känna mig lite tröttare än vanligt i torsdags och i fredags så började jag ana lite i halsen och huvudet, men jag jobbade och red ändå. På kvällen där så var jag helt slut! Sov i ungefär 12 timmar och vaknade med lite lite feber, det var bara att ställa in konferensen för dagen och hoppas på att jag kunde gå idag istället. Ägnade dagen åt att ligga i soffan under mitt hästtäcke, dricka te i mängder och kolla på serier. Mådde bättre sen eftermiddag, beställde pizza till middag så fick lite lite friskluft när jag gick och hämtade den och sedan gick jag och la mig för att sova.


Imorse stod klockan på 06:45, men vaknade och mådde inte alls bra så fick tyvärr ställa in konferensdagen idag också, så tråkigt då jag verkligen sett fram emot dagen! Har gjort typ samma sak idag som igår haha. Klättrat lite på väggarna då jag har svårt att koncentrera mig på serier och sådant samtidigt som jag verkligen inte orkar göra något, har den känslan haha! Jag har dessutom känt mig väldigt yr idag av någon konstig anledning, så att klättra upp på en pall och byta gardiner som jag tänkt göra i en vecka nu kändes inte helt safe heller. Har försökt att multitaska lite samtidigt som jag tittat på serier, typ städat köket litegrann och tagit fram min yogamatta för att stretcha lite, träningsvärken jag har efter ridningen i fredags är sinnessjuk haha! Planerar att åka till jobbet imorgon, ska bli skönt att ha något att göra, hoppas jag orkar hela dagen bara!


Har en viss förmåga att kolla på lite tunga serier ibland, så fick feeling och har börjat kolla på  "Keep it up with the Kardashian" haha!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards