lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 januari 2019

Av Elin - 16 januari 2019 21:19


God kväll på er vänner! Ledsen för att jag inte har tittat in här, men har haft lite fullt upp under dagen!


Tiden har gått så himla fort idag alltså! Minns typ knappt hur dagen började haha. Härlig dag på jobbet med massa skratt trots att jag varit sjukt trött då jag vaknade jättemycket under natten, typ stressdrömmar fast jag inte känner mig så stressad. Hade planerat att gå tidigare från jobbet idag, men tiden gick och helt plötsligt så var klockan 14 och jag kom aldrig iväg, lite på grund av att jag hade det så trevligt och för att jag fastnade i massagestolen på en annan förskola när vi tackade av en kollega :).

Beroendeframkallande med massagestolar hehe.


Efter jobbet så gick jag en runda i Vällnigby, mötte en gammal kollega på vägen hem så fastnade ett tag utanför porten hehe och sedan hem och fastnade istället framför The crown i några timmar innan jag mötte upp Bella. Vi har inte setts på hur länge som helst så det var verkligen dags! Mycket att prata ikapp om, massa skratt, sushi till middag och bubbel till efterrätt. En toppenkväll med andra ord och så härligt att ses igen efter mycket om och men!


Nu har vi precis kramat varandra hej då och jag ska typgå och sova, är så trött men glad efter denna dag. Var lite nere under förmiddagen men det lättade efter ett tag! Nä vänner, natti natti på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards