lyckopillerelin

Direktlänk till inlägg 6 februari 2019

Sommarlista.

Av Elin - 6 februari 2019 19:45

 

Bara för att jag vill att det ska bli sommar lite fortare ;).

 

- I sommar äter jag helst jordgubbar eller vattenmelon? Vattenmelon är en av mina cravings varje sommar!!

- I sommar har jag helst picknick i skogen eller vid vattnet?
- I sommar går jag hellre på en riktigt bra konsert men får leva med en regnig sommar eller ingen konsert men jag får vakna till solljus och fågelkvitter hela sommaren? Allsången, daaaaah!
- I sommar trampar jag hellre sönder solglasögonen eller får solkräm på kläderna?
- Hellre att min bikini åker av p.g.a lös knytning framför alla på stranden eller att mina hörlurar slängs ner i poolen?
- I sommar har jag hellre ful och ojämn bränna eller stora svettfläckar under armarna varje sommardag?
- Jag fyller hellre år på sommaren när nästan alla mina nära och kära är bortresta, eller jag fyller år i november när alla är närvarande? Trivs ganska bra med att fylla år i November haha.
- Jag åker på 2-veckors semester utan Wi-fi eller stannar hemma i Sverige med nätverk? Inte för nätverket, men älskar Sverige under sommaren!
- I sommar äter jag bara mjukglass i bägare eller mjukglass i våffla? Garanterat någon glass i bägare på allsången :).


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2019 20:13

  God kväll på er vänner! Jag fortsätter denna måndag med en nyhet! Har länge funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra, men nu har jag bestämt mig. Det är dags för mig att gå vidare och blogga på en annan portal. Har bloggat här på Bloggplats...

Av Elin - 16 september 2019 15:14

  Inlägg i samarbete med Gocostum.   Hej på er, har ni liksom jag svårt med batteritiden på er telefon? Jag är hopplös kan jag säga och varje gång så antingen glömmer jag ladda en powerbank, glömmer sladd eller något annat. Så då står jag där m...

Av Elin - 15 september 2019 21:47

  God kväll på er mina vänner! Har ni haft en bra söndag? Min har gått rysligt fort måste jag säga! Klockan ringde 09:30 och jag trodde att den var typ 6 på morgonen då det fortfarande var så mörkt i min lägenhet och jag var galet trött. Me...

Av Elin - 15 september 2019 12:34

  Hej på er vänner! Idag är jag riktigt konsertbakis kan jag säga, men vilken kväll och vilken fest det blev hos Carola igår!   Jag kom dit strax efter att de hade öppnat dörrarna och mötte upp Emelie och hennes mamma. Tillslut så kom v...

Av Elin - 14 september 2019 14:28


Idag fyller hon år. Hon som varje gång plockar upp mig när jag faller. Hon som påminner mig om att andas när livet känns tungt. Hon som har gett mig en av mina bästa vänner. Hon som alltid finns där genom att bara vara den hon är. Hon som betyde...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards