lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 mars 2019

Av Elin - 14 mars 2019 22:14


God kväll på er finingar! Har er dag varit bra? Min kväll har iallafall varit väldigt bra!

 

Känner att jag går runt som i ett vakuum varje dag de senaste dagarna, så trots att jag först inte hade någon lust alls att åka iväg och vara trevlig och glad ikväll så tvingade jag iväg mig själv och så här i efterhand så är jag glad över det. Årsmötestider är det nu och detta år är det även årsstämma på förbundsnivå, så det blir ett gäng årsmöten detta år, härligt!


Åkte mot Stockholms ridsportsförbunds kansli på eftermiddagen för att få skjuts till Sollentuna ridklubb för att stötta DUS litegrann och även en CUS-kollega på deras årsmöte. De styrde upp allt galant och allt gick så himla smidigt så det var härligt att bara få sitta i bakgrunden och bara lyssna och hjälpa till lite med att förbereda och att städa efteråt och såklart få äta lite tacos ihop! :) Blev lite senare än vad jag först hade trott, men det gör inget då jag ändå fick ut mycket pepp av kvällen. Nu ska jag varva ned lite och sedan blir det sängen, kram på er!

Heja Ridsporten!


Bra föreläsning med Malin Hellstedt och Anna Engström.

 


Grymma DUS Stockholm!

 


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards