lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 mars 2019

Av Elin - 20 mars 2019 22:01


Hej på er vänner! Hoppas att allt är bra med er. Idag har det varit en konstig dag vad gäller biverkningar av medicinen. Gick och la mig vid 22 igår och sov till 10 idag ungefär, vaknade med världens yrsel, trodde först att jag höll på att svimma, liggandes i sängen konstigt nog, men det gick över efter ett tag. Sen somnade jag på soffan vid 12 och sov i TRE timmar(!!??) Snacka om att jag är helt slut trots att jag inte har gjort något speciellt. Ikväll har jag iallafall varit på Solvalla för årsmöte med distriktet. Kul att få träffa alla igen och framför allt kul att få träffa sektioner och de som man inte träffar lika ofta. Sjukt att det redan gått ett år sedan jag blev invald i styrelsen och det känns som att det har hänt massor, ser fram emot ett år till! Vi avslutade tidigare än beräknat då allt gick väldigt snabbt och smidigt, har pratat med Julia hela vägen hem och förbi Coop och nu sitter jag i soffan och har så himla ont i kroppen och med huvudvärk. Får ont i huvudet av att hela tiden kämpa för att hålla ögonlocken uppe varje dag haha. Nä vänner, dags att förflytta sig till sängen tror jag och sova!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards