lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 april 2019

Av Elin - 6 april 2019 22:01


Hej på er! Jag tittar in här en gång till idag, bara för att jag känner att jag är inne i en hästig period och att det som har med ridsport att göra i mitt liv känns lite bättre nu. Trots att jag inte kan göra allt det som jag tidigare orkat så tror jag att detta med ridsport kommer att lösa sig för mig, några bitar har redan börjat falla på plats och det känns verkligen så skönt! Så avslutar dagen med ett gäng härliga bilder och citat som jag hittat på pinterest.Tänk att denna sport och hobbie har varit i mitt liv i över 20 år, helt sjukt vad tacksam jag är för det!


Av Elin - 6 april 2019 16:57


Hej på er vänner! Tittar in här då jag troligtvis inte kommer orka öppna datorn mer denna dag haha.


Min lördag började vid 8 när klockan ringde, trots 11 timmar sömn så var jag helt slut fortfarande när klockan ringde, men det var bara att gå upp då jag skulle med tåget till Göteborg vid 09:29. Jag hann med god marginal och resan ner hit gick bra! Svarade på massa mejl, lyssnade på musik och kollade på en hästserie (såklart hehe) på SVTplay "Flocken", bra program faktiskt.


Vid 13 så var jag på plats vid mässan där vi i CUS samlades för att anordna Hästkunskapcup-final och sedan ett young riders lounge där det var en livepodd med Malin Baryard Johnsson och Cecilia Berglund Bergåkra som pratade om säker med häst. Tyckte det gick bra att förbereda allt och vi jobbar så himla bra tillsammans! Tiden gick fort och vid 16 så kunde vi börja plocka undan, säga hej då till de som åker hem redan idag och nu så har vi lite fri lek :).


Jag valde att checka in och åka upp till mitt hotellrum då jag var helt slut! Har lagt mig under täcket och kollar på dressyren på TV och tänkte vila nu. Ska ställa klockan ifall jag somnar tänkte jag, för det finns en risk för det haha.


Senare ikväll ska vi delar av CUS-gänget äta middag på en av mina favoritresturanger här i Göteborg!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards