lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 april 2019

Av Elin - 10 april 2019 21:30


Hej på er! När jag vaknade av att klockan ringde vid 7 idag så var det första jag tänkte på att jag längtar tills jag kommer hem från jobbet och kan sova, för idag hade jag ingenting planerat efter jobbet jämfört med igår. Har dessutom haft en extrem huvudvärk för medicinen idag, den verkar komma och gå lite som den vill. Funderade på att ringa och sjukanmäla mig, men tog mig till jobbet ändå och jobbade mina fyra timmar. Efter jobbet så blev jag upphämtad av Becca då vi bokade in en spontanfika, vi köpte med oss lite kaffebröd och så gick vi upp till mig, trots att jag har så stökigt haha.


Resterande av kvällen har jag legat i sängen och kollat på TVprogram jag missat och precis när jag tänkte gå och sova så ringde telefonen, så då fastnade jag i en halvtimme ungefär, sedan hann det gå ungefär 20 minuter och precis när jag skulle ta ett nytt försök till att borsta tänderna och släcka i lägenheten så ringde Sofi och ville ha hjälp med lite saker och då fastnade vi på facetime i en timme ungefär och pratade om högt och lågt. Så ja, det här med att gå och sova tidigt gick inte så bra för min del, men båda samtalen fick mig att skratta och bli glad, så det gör ingenting att det blev lite sent :). NU däremot så har jag gjort mig sovklar och mina ögon går i kors för jag är så trött! Natti natti vänner!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards