lyckopillerelin

Alla inlägg den 28 april 2019

...

Av Elin - 28 april 2019 21:20


Exakt så just nu. Har så ont i kroppen, blir ledsen och har lite mycket i huvudet. Nu har jag tagit medicin så jag förhoppningsvis kan somna lättare och hoppas att jag mår bättre i kroppen och knoppen imorgon. Att sova är verkligen den bästa medicinen mot allt och jag försöker verkligen att somna med positiva tankar tackvare poddar och ljudböcker, så slipper jag mardrömmar de flesta nätterna. Ska bli lite skönt att komma tillbaka till jobbet imorgon, det enda negativa är att det inte är någon sovmorgon haha. Hoppas att ni haft en bra helg, synd bara att den går så fort :). Natti natti!

Av Elin - 28 april 2019 19:17


Orkar inte riktigt slänga in ett inlägg om dagen då jag typ inte har gjort någonting idag, mina planer blev ju som sagt inställda. Mamma har iallafall varit här under eftermiddagen för att hjälpa mig med lite saker! Tänkte istället bjuda på lite musikalfavoriter. Eller ja, denna gången blev det sex för det var totalt omöjligt att ta bort en från denna spelningslista. Här kommer alltis sex av mina favoriter i kategorin mäktiga musikallåtar. Lyssna vettja!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards