lyckopillerelin

Alla inlägg den 29 april 2019

Av Elin - 29 april 2019 18:17


Hej på er vänner! Måndag igen och jag var galet trött när klockan ringde imorse kan jag säga! Tror att jag tog en för hög dos igårkväll på min medicin som jag ibland brukar ta för att kunna sova, så det låg nog kvar duktigt i kroppen när jag skulle upp. Men jag kom upp och kom till jobbet i tid trots lite sådär småstress. Dagen gick fort idag, tyckte ändå att jag inte hade så himla ont, så jag körde på som vanligt, men sen när jag var på väg hem så slog det till, då började jag känna av att jag hade gått och stått lite för mycket.


Efter jobbet så åkte jag hem till Vällingby, gick en runda i centrum för att klockan skulle bli 13, men när jag hade kollat efter det jag skulle kolla efter och hämtat ut ett paket så gick klockan ändå så långsamt, så jag gick upp en sväng och bytte om för att sedan gå ned till Specsavers för en synundersökning. Tror att det gick bra och de var så himla trevliga och serviceminded där trots mina problem, så imorgon åker intyget på posten och sen är det bara att vänta på domen!


Väl hemma så plockade jag lite i lägenheten och gjorde lite ridsportsjobb som behövdes göras. Nu har jag kollat ikapp på veckans avsnitt av Robinson, tagit en dusch och tänkte sätta mig i soffan i några timmar innan det är dags att gå och sova, sjukt trött redan haha men skönt med enkort vecka denna vecka med!


Hoppas att ni har haft en bra början på veckan!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards