lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 maj 2019

Av Elin - 26 maj 2019 17:01


God eftermiddag på er mina vänner. Vilket regnväder vi har idag, men det behövs så det gör inte så mycket enligt mig. När man är ute på landet så är det så himla mysigt att tända en brasa i kaminen och sitta i soffan och läsa. Tror jag släckte lampan inatt vid 00:30, då hade jag läst ut min bok haha. Sedan somnade jag gott och snabbt och sov till 11, sjukt vad länge jag sover varje att alltså, tror fortfarande att min medicin gör mig trött trots att jag ätit den i några månader nu. Gick iallafall upp, mamma och jag gjorde lite brunch, läste lite och sedan blev det uppehåll i regnet så då passade vi på att plocka ihop och åka hemåt.

Hej då landet!



Vi hade en sådan himla tur! Precis när vi hoppade in i bilen sen vid båtplatsen så började det ösa ned igen! Så denna gång slapp vi bli genomblöta haha. Vi åkte en snabbis förbi mormor och morfrar också för att fika, mamma skulle få sin present och gratta på mors dag. Har verkligen ingen aning om hur länge vi stannade, men mysigt var det som alltid!

Haha, skulle ställa mig upp och fick en lampskärm som hatt!


Vink vink!


Nu har jag precis kommit hem till Vällingby och ska alldeles strax laga lite middag tror jag. Annars blir det en lugn hemmakväll här för att förbereda sig mentalt för jobb imorgon. Hoppas ni haft en bra helg!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards