lyckopillerelin

Alla inlägg den 7 juni 2019

Av Elin - 7 juni 2019 21:56


God kväll på er vänner! Idag blev det ett sent inlägg då det har varit full rulle efter kvällens ridlektion.


Velade lite fram och tillbaka om jag verkligen vågade rida idag eller inte då jag varit lite risig i veckan, men det var bara idag och nästa vecka kvar innan sommaren så då körde jag på ändå, vilket jag är väldigt glad över! Fick Max 2 idag och insåg direkt att vi skulle hoppa och skutta på lektionen, SOM jag har tjatat på att få hoppa och äntligen så var det dags! Hade nästan förlorat hoppet (hehehe, göteborsskämt) om hoppning denna termin, men icke sa nicke! Bättre sent än aldrig haha.


Efter en sväng ute i skogen så blev det lite skutt, både enkelkryss och kombinationer och i både trav och galopp. Tyckte att det gick väldigt bra! Älskar att hoppa på Max 2, så trygg och så följsam trots att jag lätt kan vingla till ibland. Behöver ha en häst som har lite krut i sig när det är hoppning och då är Max perfekt! Det var verkligen så himla kul och jag önskade nästan att jag kunde få skutta lite högre hinder, men tiden rann iväg så det hann vi inte med tyvärr. Var helt död efteråt av värmeslag haha, men det var det värt!

 

<333333

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards