lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 juni 2019

Av Elin - 16 juni 2019 19:35


Hej på er vänner! Alltså, på riktigt, tiden bara flyger förbi varje dag och kommer hem senare än tänkt hela tiden haha, men jag kör på och hoppas att allt detta fläng är värt det, innerst inne så vet jag att det är det! Snart är det midsommar iallafall och lugna dagar ute på landet väntar!


Inatt sov jag i 13 timmar! Minns inte när jag gjorde det sist (för några veckor sedan kanske hehe)! Var verkligen välbehövligt kan jag säga, dock så gjorde det inte att förkylningen blev bättre. Hoppas på att det försvinner snart då det börjar bli riktigt jobbigt att vakna och må dåligt och sen somna och må dåligt + att gå på ipren och alvedon varje dag trots att det ändå hjälper lite!


Idag hade jag bokat in en brunch med Lisa och sedan häng med en kollega inne i stan, brunchen blev flyttad till imorgon och så gick dagen åt att sova och hänga i stan istället. Vi sågs i och försig i torsdags en snabbis på jobbet när hon var på besök, men vi tyckte att vi behövde mer tid att prata så då bokade vi in en fika idag också :). Fikan blev till någon slags lunch/middag. Vi träffades i stan och så strosade vi runt i Gamla stan och pratade ikapp och tillslut så hamnade vi på Fem små hus på Nygränd 10. Där beställde vi in rödtunga och varsitt glas bubbelrosé, så lyxit en söndag hihi och gott var det också!

 


När vi var mätta och belåtna så strosade vi vidare mot slottet, sedan vidare till kungsan för en glass. Vi fastnade där ett tag och fortsatte att prata om allt möjligt och sedan åkte vi hemåt till Vällingby.


En jättemysig dag med en fin kollega med andra ord! Nu tänkte jag kolla på en Beckfilm innan det är dags att sova!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards