lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 juni 2019

Av Elin - 24 juni 2019 19:51


God kväll på er vänner. Har haft fullt upp under eftermiddagen och kvällen, så har inte hunnit titta in här tidigare.


Ny vecka och denna vecka kommer att bli magisk tror jag! Efter jobbet så åkte jag hem, tog en tur på Coop för att leta efter lite fler allsångskyltar hehe och sedan gick jag upp till mig. Fortsatte med de skyltar jag påbörjat och gjorde även en till, ni får se alla imorgon eller om ni går in på min instagram nu ikväll :).


Sedan tog jag en Uber till min psykolog, sista för terminen. Var ett bra samtal och gick därifrån med en positiv känsla vilket var skönt. När jag väl kom hem sedan så fortsatte jag med allsångsförberedelserna. Har en packningslista som jag skrivit ned som jag konstigt nog inte tänkt på att renskriva och använda till nästa år, men nu gjorde jag det! När man skriver upp allt som ska med så inser man att det är lite grejer att bära på och att man verkligen är på Skansen hela dagen från morgon till kväll. Men det är det värt 1000 gånger om + att man blivit expert på att packa lätt trots så mycket grejer haha.


Ställde mig och gjorde pannkakor, det är tradition att ha med sig just pannkakor till premiärprogrammet så trots att jag var sjukt trött i fötterna efter jobbdagen så körde jag på ändå. Med allsångsmusik på högsta volym så går det ju inte att inte bli glad hihi. Nu tror jag att jag har koll på det mesta faktiskt, det är alltid kläderna som jag her mest beslutångest med, så himla svårt att veta vad man ska ha på sig liksom. Men jag har packat ned en hel Carolamundering så det blir nog bra! Helt sjukt att om exakt ett dygn så är det årets första Allsångssändning, längtar så jag håller på att spricka! Kommer behöva ta sömnmedicin ikväll för att kunna sova, annars kommer jag längta så mycket så jag blir pigg haha!


Allting redo, bara maten och vattenflaskan som ska i imorgonbitti!


Alltså ååååååååh, kan inte ta in att det snart är dags! Att jag snart ska få träffa min älskade Allsångsfamilj igen och att vi kommer att ha åtta fantastiska tisdagar framför oss! Man tycker att över 300 dagar är en evighet när man börjar räkna ned, men tiden går samtidigt så himla himla fort!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards