lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 juni 2019

Av Elin - 26 juni 2019 12:36


Heeeej på er vänner! Nu kommer ett inlägg om igår.


Vilken fantastisk dag det blev alltså! Trots att jag började dagen med att missa tunnelbanan, men det löste sig smidigt ändå och jag och Sofi var på plats utanför skansen redan vid 8 på morgonen. Även om några av oss sågs för två veckor sedan så är det så himla speciellt att få krama om alla man känner och även några från produktionen, att vi alla är så fruktansvärt taggade, att vi sjunger, dansar och skrattar redan utanför Skansen. Dessutom så var P4 Stockholm på plats som snabbt hängde på oss och var så himla härlig! Vi var med i liveradio och både intervjuades och sjöng upp! Vilket man fick höra från både familj och vänner som tydligen hade lyssnat!

Jupp, både packning och armar hamnade på plats direkt hehe.


Häääääst!!


Här sjunger vi Stockholm i mitt hjärta för radiolyssnarna! :)


Allt kan hända utanför Skansen!


Det bjöds på härlig livemusik innan öppning!


Äntligen uppe och nästan allt såg ut som det brukar!


Sanna var lika fantstisk som vanligt, säger godmorgon, pratar med publiken, bjuder på sig själv och visar vilken proffs hon är både som programledare och artist! Öppningsnummret var ju helt magiskt!!


Astrid S


Bästa John Lundvik, han bara växer och växer i mina ögon!


Timbuktu


Eva Roos


Nu får ni scrolla ned lite om ni inte vill se en Carolabomb! Men att hon var där var ju såklart det bästa av allt enligt mig! Var helt skakis och så peppad att äntligen få se henne igen på Skansen! Största lyckan var lätt när jag fick sjunga "Fångad av en stormvind" med henne som allsång! OCH att hennes kläddesigner satte sig brevid mig under soundchecken så då flörtade jag till mig autografer på mina Carolaskyltar, så fint! Här kommer bomben både från souncheck och genrep!


Som vanligt så blev det ju skrattattacker delux när man är med Allsångsfamiljen! Massa internt men också massa nytt så vi liksom inte kan hålla oss. Massa sång, dans och härlig känsla helt enkelt. Perfekt väder var det dessutom, inte för varmt och inte för kallt, lite regndroppar fick vi på oss men det var inte mycket det. Tyckte att tiden gick lite långsamt till en början, men efter lunch så swishade tiden förbi! Dessutom så skulle det hinnas med att intervjuas och filma oss i Allsångsfamiljen inför ett extraprogram som sänds i sommar, så mellan genrep och livesändning så gick tiden väldigt fort. Vi får se hur det blir sen när de klipper ihop det och om vi kommer med! Sedan var det sändning och jäklar i min lilla låda vad fort tiden gick och vad kul vi hade!

Vi hade både kul och var peppade när detta foto togs haha!


Efter sändningen så stannade vi kvar ett tag för att få autografer och bilder, John Lundvik lånade min penna ett bra tag så jag fick glatt stå där och vänta haha och sedan den obligatoriska Sannabilden blev såklart också av!


Har inte sett programet än, utan har fått det berättat för mig hur det såg ut för er därhemma i TVsofforna, men nu står VILA på mitt schema i några timmar så tänkte faktiskt kolla igenom det. Längtar redan till nästa tisdag, men jag skulle ju ljuga om jag sa att jag inte är allsångsbakis idag hehe.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards