lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 juni 2019

Av Elin - 27 juni 2019 21:59


Heeej på er vänner! Ledsen för en sen uppdatering, men dagen har verkligen gått i ett!


Nu är det iallafall dags för en uppdatering om Carolakonserten igår! Vilken fantastisk kväll det blev alltså! Lever fortfarande på endorfiner och o'r så jäkla tacksam över att ajag har Carola i mitt liv! Sofu och jag möttes vid centralen för att ta sällskap till Rosendals slott. Väl framme så träffade vi skansenvakter och sedan så intog vi våra platser, jag var helt nöjd trots att vi satt på sjätte parkett!


Så redo för Häggis!!!!


Konserten var så sjukt jäkla bra! Tänkte först att hur party kan en aukustisk konsert bli, men när jag väl insåg att det faktiskt var Carola som höll i konserten så insåg jag också att det skulle bli lite fart och fläng! Tror nog att det bästa var 80talsmedlyt där alla sjöng med och dansade galet myckt! Åtminstånde jag hehe. Så himla härligt att Carola kan bjuda på så mycket, både intimit men också massor av hits som visar vart skået ska stå! Dessutom så var det härligt att höra henne prata så mycket om Gud och tron! Redan i första låten så höll jag på att börja grina haha. Lätt en av de bästa Carolakonserterna jag varit på! Intimt, hon visar vad bara hon kan och ändå äkta och kärleksfullt! Nu blir det bildbomb!

 

   


Imorgon är det dags igen och jag längtar så galet mycket! Men först blir det jobb och sedan läkarbesök, SEN åker jag mot Uppsala. Men nu, SOVA!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards