lyckopillerelin

Alla inlägg den 30 juni 2019

Av Elin - 30 juni 2019 11:40


Nu vänner så kommer ett inlägg om Carola i Uppsala i fredags! Bättre sent än aldrig brukar man ju säga hehe.


Parsnäckan var det denna gång och onumrerat, så jag ville vara där tidigt och köa så vi fick platser längst fram! Carola har inte spelat i Parksnäckan förut så visste liksom inte riktigt hur mycket folk det skulle dra och närjag behövde vara där, så det var bättre att ta det säkra före det osäkra :). Sofi och jag kom till Uppsala 14:30 ungefär och sedan var det bara att vänta till 18 då vi blev insläppta. Vi är ju vana att köa och vänta så det gick väldigt smidigt och så pratade vi med trevliga folk i kön också undertiden, så tiden gick fort.


Strax efter 18 så kom vi in, vi fick plats längst fram i mitten så vi båda var väldigt nöjda! Sedan var det bara att vänta i en timme till innan Carola kom, men tiden gick fort även där!


Tillslut så kom hon och då var det bara lycka i två timmar! Måste ändå säga att det var mer drag i Stockholm på premiären, men i Uppsala så blev det mer intimt och nära vilket också är härligt. Som vanligt så bjuder hon på sig själv, hon visar vilken fantastisk röst hon har genom att sjunga mjukt och lugnt, sedan blir det rock som sedan går över till att hon knappt behöver använda micken i höjningarna. Slutar nog aldrig förvånas över vilken power hon har! En otroligt bra konsert var det iallafall!

       


Som pricken över it så fick jag avsluta min härliga Carolavecka med en bild på oss två och några fina ord från henne till mig. Tänk att jag alltid blir Elin 12 år när jag pratar med henne haha! Nu är det bara att räkna ned dagarna till julkonserten i december, men tills dess så kommer jag verkligen leva på denna fantastiska vecka!

<3333

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards