lyckopillerelin

Alla inlägg den 1 juli 2019

Av Elin - 1 juli 2019 20:59


Hej på er vänner! Tittar in här innan jag fortsätter med mina allsångsförberedelser.


Dagen har gått fort, var svårt att ta sig upp imorse men det var bara att gå upp och åka till jobbet ändå! Sista arbetsveckan innan semestern och jag räknar ned dagarna nu, jäklar vad skönt det ska bli, är så less på jobbet just nu av olika anledningar haha. Vi hade iallafall inte så många barn på basen, jag var ensam på min avdelning med 7 barn så vi körde ihop oss, så det var skönt att det inte är fullsmockat med barn varje dag nu haha. Efter jobbet så åkte jag hemåt, handlade lite mat på vägen och sedan gick jag hem och kollade på Allsång och skrev skyltar. Tiden gick och helt plötsligt så var jag tvungen att springa igenom duschen innan mamma kom för att plocka upp mig. Vi åkte mot Väsby till kusin vitamin och firade ena kusinbarnet som fyller 3 idag, så himla stor! Massa folk, flera barn och det var en supertrevlig kväll verkligen!

<333


NU ska jag laga lite mat inför imorgon och sedan blir det sängen! Höres!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards