lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 juli 2019

...

Av Elin - 6 juli 2019 23:36


Kvällarna är värst. Jag är så sjukt trött men jag kan inte slappna av och klarar inte av att ligga i sängen och bara vänta på att jag somnar. Trots att jag både tar antidepp och sömnmedicin så äter ångesten upp mig, känner mig skör och vill bara fly från dessa känslor. Känner inte igen mig själv och det skrämmer mig så fruktansvärt mycket. Vill inte vara så här negativ. Vill inte fastna i detta igen. Vill bara orka se allt positivt, orka ta en dag i taget, orka fokusera på det bra.

Men vissa dagar känns det som att jag knappt orkar upp ur sängen. Vissa dagar kommer jag upp, förtränger allt jag känner och sedan så kommer allt ikapp en tillslut på kvällen...

Andas Elin, andas. Du måste våga.

Av Elin - 6 juli 2019 19:49


Hej på er vänner! Så skönt att få sova ut imorse. Har egentligen inte gjort så mycket idag, typ plockat i lägenheten och kollat på TV. Har ledsnat lite på att gå runt hemma i min ensamhet, så har lite svårt att sitta still i soffan en hel dag känner jag hehe. Nu ikväll så har pappa varit här och vi åt middag och snackade skit i mängder. Nu insåg jag att jag nog inte riiiiiktigt fått nog av Carola denna sommar, så efter ett samtal med mamma om hur vi löser detta så bokade jag den tredje turnénbiljetten nyss! Det passade så himla bra så jag kan bara ta bussen ut till Sollenkroka så hämtar mamma upp mig med båten på kvällen efter konserten och så åker vi till landet, inte längt därifrån alls! Jag kan inte riktigt kliva ur min Carolabubbla än, längtar så galet mycket till onsdag då det är dags igen!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards