lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 juli 2019

Av Elin - 12 juli 2019 20:53


God kväll på er hörni! Gud, timmarna bara går och nu är det kväll igen! Denna dag har varit väldigt upp och ned.


Fick en lätt panikattack tidigt imorse när jag insåg att jag hade hade överdoserat min medicin, eller jag hade tagit en tablett till fast jag redan tagit en tidigare på morgonen, eller ska jag vara ärlig så minns jag inte om jag har tagit en eller två. Hatar när minnet sviker och man inte minns om man tagit som medicin eller inte, men när jag vaknade vid 12 så insåg jag att jag nog hade tagit en tablett för mycket då jag hade huvudvärk, yrsel och var extremt trött, precis de biverkningar som jag hade när jag började äta dessa tabletter, googlade runt och insåg att det nog inte var någon fara, men lite panik hade jag ändå.


Regnade änd till 15 idag ungefär, så jag har hela dagen suttit/legat i soffan och läst växlat med att spela spel på telefonen haha. Det är liksom det jag har orkat med idag om jag säger så. Nu har jag predcis tvättat mig och om ett tag så ska vi äta hemmagjord blåbärsglass, mums! Imorgon blir det nog en tur med båten och så får vi se vart dagen bär oss, nu ska jag forsätta att läsa, hejsvejs!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards