lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 juli 2019

Av Elin - 20 juli 2019 20:56


Hej på er vänner! Sitter just nu inne i stugan och kollar på SOS sällskapsresan, perfekt när man är ute i skärgården hihi, trots att mamma blir galen för att jag säger alla repliker innan, men jag KAN verkligen inte låta bli! Idag sov jag ända till 11:30, fattar inte varför jag är så himla trött hela tiden! Menmen, tog det lugnt, åt lite lunch och sedan åkte vi till Överby för att kolla in den nya affären. Eller nya och nya, tydligen så har den funnits där i några år, men vi har inte riktigt fattat det. Var flera år sedan som vi var där, riktigt mysigt! Skönt att åka lite båt också när det är så varmt!

 

 

Var en jättemysig affär, dock utan kaffe. Men en glass och kolla lite inredning gjorde vi iallafall och så satt vi utanför och pratade i en timme ungefär kanske.

 

Sedan gick vi tillbaka till båten och puttrade hemåt i lugn takt.

 

 

Under kvällen så har jag suttit och försökt få struktur på alla 10 00 bilder jag har i ena telefonen, tänkt att det tar en sån tid att fixa med bilder haha. Nä vänner, nu ska jag koncentrera mig på filmen och äta blåbärsglass, kramis!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards