lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Elin - 8 april 2009 23:00

jag försöker att räkna ut hur många timmar jag var i stallet idag men min hjärna är så himla trött så det går inte hehe men någon som kan svara på hur många timmar jag var i stallet idag om jag var där från 07:00-22:00? hehe.

Kom då till stallet vid 7, vi började fodra, sedan skotta ridhuset, smörjde, knoppade och så gick vi banan...sen var et typ bara att fixa det sista och helt plötsligt skå skulle man fixa hästen! tiden går fort :O xD.

Eloge gick hur fint som helst på framridningen och väl inne på banan så var det nog bara mitt fel när han bröt av lite då och då, men jag är endå ENORMT nöjd!!

När man hade hjälpt Ekerö med hästen så var det pannkakslunch i klubbis och så lite "prisutdelning" hehe fick 56,79% och jag brydde mig inte så mycket om plats mm jag var så nöjd ändå! hoppad det går lika bra imorgon oxå!!

Emma,Johanna och jag satt typ i klubbis i fem timmar sen, vi var så jävla trötta vi typ läste, sov och tog det lugnt.

Sen vid 8 var det dags att rida igen, Dona blev det!!:O det gick åt skogen!! galoppen funkade inte, styrningen funkade inte och i slutet så ville jag bara släppa tyglarna och hoppa av, men det gjorde jag inte.

Nu MÅSTE jag sova annars så orkar jag inte gå upp imorgon. Jag orkar inte lära mig programet bättre och ärligt talat så känner jag att jag pallar inte bry mig om jag rider fel elr något imorgon, får gå som det går!

gonatt <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards