lyckopillerelin

Alla inlägg under augusti 2009

Av Elin - 31 augusti 2009 22:45

Var i skolan en snabbs och hade engelska B, sedan åkte jag hem och när ajg hade slappat hemma ett tag så gick jag och köpte mjölk sedan hem igen :P.

Åkte till stallet vid 3 och jobbade, mamma hämtade mig vid halv 8 sedan åkte vi till Vällingby en snabbis för att köpa hörlurar och mat.
Nu har familjen precis kollat klart på Män som hatar kvinnor-den var superbra!! :D
Nu ska jag nog sova lite så jag orkar med skoldagen imorgon.
nattinatti <3
livet suger!


Av Elin - 30 augusti 2009 23:00

Tja, heldag i stallet idag, jag,Karro,Frida och Erica fick städnoja samtidigt som vi hade kafeterian så vi satte igång med att damma,dammsuga och torka golv i klubbis sen så slängde vi ut möbler så det blev mera rymligt, det var bra! Hehe vi har varit sååå duktigt :D.

Fick skjuts till hässelby gård och tog sedan därifrån bussen hem. Hemma har jag bara tagit det lugnt och chillat framför datan :P.
Imorgon är det engelska :D.
Nu: sova
Gonatt <3

Eloge <33
kan ni inte bara sluta vara för positiva och göra något åt saken någon gång!
Av Elin - 30 augusti 2009 00:15

Tja!

Sov ju över hos Linnea inatt så bloggade inte då, iaf, på kvällen så gick jag ner till Fillan som fyllde 18 och gratade henne, sedan direkt så åkte jag till Linnea, vi tittade på film och flummade, hade allmänt trevligt :D Mimmi och jag skrattade mest som vanligt :P.
Vi låg och snackade till typ 4 på natten vi var sex pers( jag,Mimmi,Frida,Sunna,Linnea och Anneli) och fan jag visste inte att sex pers kunde låta så mycket :P. men Mimmi och jag pratade på och faaan så skönt det var att snacka med någon som stöttade mig och verkligen förstod hur jag mår och känner älskar dig gumman!! <3333
Iaf, sedan idag lördag så gick vi upp vid halv 10-10 någon gång kanske, åt frukost, pratade lite hehe Mimmi och jag är duktiga på sånt :P. Vid 1 så gick bussen fast den missade vi så vi knallade upp till vällingby och sedan så skildes vi där :P.
Nu ikväll så har det varit gatufest på min gata, alla grannar samlas på våran "raksträcka" på vägen och sedan så umgås vi och snackar och eftersom vi har värsta musikerna så får vi livemusik oxå och jag får sjunga, det är inte fel speciellt inte när man får beröm av en "musikerkändis" :D.
Aja, nu måste jag verkligen sova, ska upp vid 9 imorgon för jag måste vara i stallet och lämna kaka så jag får hjälpa till på förmiddagspasset oxå så det blir en heldag i stallet, fast det ska bli kul! Hoppas bara att jag inte blir sjuk, har haft lite små ont i halsen på senaste tiden (och säg inte att det är svininfluensan för det är det inte, min granne jobbar med det och hon säger att det inte är det :D)
Gonatt bjuder på lite bilder från igår och idag oxå.
Hemma hos Linnea
Gatufest
Hatar att leva livet när det bara bli fel!


Av Elin - 27 augusti 2009 22:45

Skola idag, haft det riktigt roligt med Kajsa och Verro :D. kom hem vid 4 och vid 6 var jag i stallet.


Red på älskade Halla och det gick skitbra! vi galopperade till och med några meter och det var jättekul! :D:D.

Efter ridningen så hjälpte jag Karrobäst och Jennifer att jobba lite hehe shit vad bra vi va! det gick undan vill jag lova :D.
Imorgon ska jag till Fillan som fyller 18 och sedan direkt vidare till Linnea :D hoppas att kvällen blir bra! :D.
Nu: titta klart på law and order
Sen: sovaaaa :D
hatar att tänka tankar som jag inte ska tänka


Av Elin - 26 augusti 2009 23:00

Tja!

Ledig idag igen då da :P skulle åka till V-by och köpa Sarah Dawn Finers nya skiva hade jag planerat men jag litade inte riktigt på vädret så det fixade jag påvägen till stallet istället :P.
Kom till stallet vid halv 7 och flummade runt lite.
Jag fick rida på Halla som vanligt :D shit vad fint hon gick! :O lite kämpit i skogen i början men på hemvägen så gick det riktigt bra! Vi red i ridhuset den sista kvarten och det känndes också vääldigt bra!! Skönt att komma igång med dressyren lite mera :P.
Nää imorgon ska jag till skolan, natti natti
puss <3


Av Elin - 26 augusti 2009 23:00


Dom två låtarna son förgyller min dag <333333


.

Av Elin - 26 augusti 2009 13:00


Jag vet vad jag vill

Nej, det vet jag inte

Jo det gör jag

Eller


?????


Av Elin - 25 augusti 2009 23:30


Gick upp vid halv 9 åt frukost med mormor och morfar, mysigt värre :P. Vid 11 så blev dom hämtade av morfars kusin och jag blev ensam kvar hemma :(.
Har typ drogat Sarah Dawn Finer hela dagen :P tittat på TV mm.
Nu ska jag kolla klart på So you think you can dance
see u <3




Genomruttna förskräckliga liv!

 


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards