lyckopillerelin

Alla inlägg under februari 2010

Av Elin - 28 februari 2010 16:18

Har precis städat klart, passade på att rensa ur garderoberna oxå hehe, nu när jag ändå var igång lixom så nu är det lite stökigt på golvet men det är snart fixat.


Tänkte hoppa in i duschen nu innan mamma kommer hem och okuperar den :).



See you <3



Av Elin - 28 februari 2010 13:21

Nu ska jag städa klart mitt rum, lyssna på Carola och Sarah Dawn finer och bli av med min ilska och börja gråta istället :P


återkommer med resultat.

PMS

Av Elin - 28 februari 2010 00:21

Känner att jag blir irriterad på allt och alla nu förtiden. Känner att all respekt mot mig är borta....bara poff så får man knappt någon respekt.....är det mig det är fel på? eller överdriver jag bara.


Inser att det tar längre tid att ta sig upp till vattenytan än vad jag hade trott. Men jag kämpar vidare......tålamod måste man ha när man umgås med mig.....tyvärr.


Nu är jag så sjukt trött. Mår illa....tror jag fick i mig lite för mycket godis under den här dagen. 


Har oxå bestämt mig för att skita i stallet imorgon fast jag egentligen skulle behöva åka dit men jag tror jag behöver umgås lite med Sunna för att bli av med lite tankar och känslor.


nu ska jag sova.....det har jag längtat efter hela dagen.


Gonatt <3

Av Elin - 27 februari 2010 21:36

Börjar bli riktigt trött nu.....funderar på om jag ska åka hem snart...men vi får se.


Kollade precis på melodifestivalen och Anna gick vidare WOHOO!! :D Röstade faktiskt en gång.


Nu ska jag lämna ifrån min Karros dator hehe.


bloggar mer när jag kommer hem :).


puss <3

Av Elin - 27 februari 2010 17:13

Lunchade med Emelie idag, vi har typ inte träffats på flera år! :O. Det var jättetrevligt med mycket skratt! 


Har precis fixat världens bästa Karros present....softar lite sen vid 19 ska jag vara hos henne.


Lyssnar på C nu.....tänkt att det är exakt 27 år sedan som hno blev Carola för hela svenska folket...tiden går fort.


Nu ska jag fortsätta att softa....goodbajs <3

Av Elin - 27 februari 2010 11:51

En dag utan musik så dör jag!


Jag har fortfarande den här känslan i kroppen från i torsdags. Det var en helt magisk kväll, finns inga ord för hur underbart det var att få se sina två stora idoler på scenen samtidigt, helt sjukt!


Jag känner mig så grymt positiv nu...alla låtar som Carola och Sarah sjöng gav mig hopp på nytt och att jag ska ge allt! Ingen ska fan få stå i min väg, jag ska ha det bästa livet man kan få, ingen ska få trycka ner mig som dom har gjort, ingenting kan stoppa mig för jag ska rocka världen!!


TACK världens bästa Carola Maria Häggkvist och Sarah Dawn Finer för allt ni gör för mig.


Jaglängtar så jag håller på att sprica till den 23 mars!!!!!!



Av Elin - 26 februari 2010 23:35

Fredag idag, kändes som det redan igår, menmen haha. En konstig dag i skolan idag. Hade en sån här dag då jag bara ville bli lämnad ifred och sura för mig själv. Det blev ju som det blev med det.....


Rebecka och jag mötte camilla på tuben och så åkte vi in till stan och åt middag, sedan iväg till teatern vi kollade på genrepet på "tröstar jag dig nu". Den var faktisk bra, lite blandade känslor men verkligen sevärd!


Lovade ju en bildbomb idag, men jag tror att vi sparar den tills på söndag för imorgon har jag inte tid och nu måste jag försöka plugga....får se hur länge jag orkar, ska nog sova oxå.


Juste! Om någon vet vart man kan hitta en tröja där det står "tonight gonna be a good night" så säg till! Letar efter den och vill verkligen ha den!! :D


Bye <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards