lyckopillerelin

Alla inlägg under november 2008

Av Elin - 30 november 2008 16:00

Idag har det inte hänt så mycket...typ tittat på TV varit inne på datan....mamma, jag och Pelle åkte till barkarby en snabbis....en lugn dag med andra ord :P Nu vet jag inte vad jag ska skriva mera haha.

love
Lyckopiller <3

Av Elin - 28 november 2008 21:45

Idag har det kännts som om hela klassen har varit osams, alla har varit sura på alla mm. Men i allafall, hade luciaövning hela förmiddagen och sedan lunch, efter det så hade vi psyk soc och vi fick svara på frågor om filmen vi såg förra veckan (utanför din dörr) :P sedan slutade vi...Träffade Becka på spånga station så vi hade sällskap hem på bussen.

Nu har jag precis kollat klart på Idol, (häggis var med ikväll) xD :D. Var faktiskt lite nervös ifall hon skulle säga något olämpligt :P.

Nu är det bara att vänta på att slussarna ska stängas och vi får reda på vem som åker xD. Nu ska jag gå...

Puss
Lyckopiller <3

Av Elin - 27 november 2008 22:30

 Onsdag: Varit i skolan som vanligt xD var på studiebesök, det var askul hihi. Sedan hade vi någon teater och efter det lunch...när vi hade ätit så hade jag och Erika en kort lektion med Ingrid och sedan åkte jag till stallet för att jobba på vägen så köpte jag såklar tmamma mia som släpptes då!!!! Jippie!!!!!xD, bussen var sen så jag och Freja kom lite försent men det gjorde inte så mycket :P Framåt kvällen så kom mamsen ed middag och sedan var det ridlektion, red Eloge som vanligt och det gick skitbra:D Sedan var det bara att åka hem och duscha och sova :P.

Torsdag: Skola, skippade idrotten för att jag hade ont i foten och ryggen, typ halva svenskalektionen satt jag och pratade med Tina, dt behövdes...jag vet det till nästa gång att det bara är att gå in och prata om det är något...skönt!! <3

Efter skolan skulle jag egentligen ha följt med Sara hem, men jag bangade i sista sekund :S åkte till stallet och jobbade lite sedan vem och tittade på mamma mia!! xD så nu är klocan mycket och jag ska sova...god natt <3

Puuss
Lyckopiller <3

Av Elin - 25 november 2008 18:30

Måndag: Gick upp vid 11:30 skittrött!! :O det första jag gjorde var att skotta snö, ryggen tog stryk på köpet!!!!! hatar vintern ibland asså!! men man blev pigg iallafall xD. Sedan kokade jag te och degade framför TV:n hela dagen sedan så åkte jag till stallet och jobbade till 21 ungefär...åkte hem och åt en stor tallrik med fil och sedan i säng!

Tisdag: Gick upp vid ca 10 och drack te, sedan degade framför tv:n och datan, sedan kl 13:00 så kom Kajsa och Verro på besök :P vi gjorde färdigt våran samuppgift och sedan tittade vi på gamla foton från ettan:P vad små vi var och ändå så var det bara ett år sedan xD kul hade vi iallafall, ellerhur verro?? :P.

Puss
Lyckopiller <3

vad söta ni är xD <33

Av Elin - 23 november 2008 19:00

Lördag: Gick typ upp klockan 8:00 för att sedan åka och handla godis och sen hämta Rebecka så körde vi till lillsved, det är sista helgen sedan är vi ungdomsledare :D. Gissa vad det första jag gjorde när vi kom fram, jag halkar!!! fan det är bara jag som kan göra sånt haha och min rygg tog ännu mera stryk haha :P. När vi hade haft en jättespännande lektion så kom Katta vid kanske 16:00 och då hade vi lite redovisningar och så lekte vi i gympasalen xD.

När vi hade ätit en supergod middag så gick kollade vi på stjärnor på is, sedan var jag så jävla trött så jag och Rebecka gick och la oss xD.

Söndag: Gick upp vod 07:30 trött som fan, vi gjorde i ordning oss sedan gick vi ner och åt frukost, tänk idag är det den sista dagen vi kanske träffar varandra tillsammans :(. Kommer verkligen sakna allt och alla!!

Vi hade lite redovisningar även idag och sedan lekte vi massor av namnlekar och "bryta isen"-lekar, det var skitkul!!!!! :D.
Så slutade vi och sa hej då till ala vid kanske 16:30, så nu har jag precis kommit hem och ätit. Lite skönt att vara hemma allafall :P.


Det var så smalt in till duchen så man kom knappt in :O


Allt detta har jag fått gratis på ULK:en xD


Hihi *stolt*


Nu är jag ungdomsledare!!! xD


puss
Lyckopiller <3

Av Elin - 21 november 2008 15:30

Igår torsdag så var jag i skolan, vi skulle ha beeptest men jag fick inte vara med för mats :( så jag fick sitta och vila hela lektionen....tråkigt men ändå rätt så skönt, Mats tyckte att jag såg hängig ut och att jag inte fick springa...

var i stallet på kvällen, det var härligt att vara där, blir så mycket gladare och det ger mig ny kraft att börja om på nästa dag!

Idag fredag har det varit en slapp men deppig dag, det var skönt att sitta och prata med Jossan vet att du finns där gumman <33 xD.

Ska till stallet snart och sedan ikväll ska jag titta på idol :D

I helgen är jag inte hemma så det blir uppdatering på söndag xD

Ha det bra trevlig helg

puussss
Lyckopiller <3


Haha titta vilken härlig bild jag hittade på mina lika härliga lärare!! xD
Det är från förra året och jag tror att dom dansar vals xD

Av Elin - 19 november 2008 23:15

Skolan idag....depp som fan, jag vet inte varför menmen det är liksom som att jag tar illa upp för allt :S, det är skönt att några i klassen vet om hur jag mår iallafall.

Struntade i ridningen och jobbet idag, dels för att jag har ont i ryggen fortfarande men sen så tror jag inte att jag hade orkat rida, men det var skönt att komma till stallet och liksom bara vara, det räckte med när jag kom så knackade stallets ägare på fönstret och sedan log och vinka, det var liksom...bara härligt att bli sedd....eller nått....nej jag vet inte...jag sa det till våran fritidsledare oxå och hon kände igen sig, hon förstod vad jag menade liksom och det var skönt att veta att det inte bara är mig det är fel på!

Aja...beep-test imorgon på idrotten kommer väl typ bara springa en längd sedan gå ifrån...men vi får se hur det går :P.

Nu ska jag dricka lite te sedan gå och lägga mig, Grattis till alla som har stått ut med att läsa all svammel haha.

puuss
Lyckopiller........?? <3

Av Elin - 18 november 2008 18:00

Tjo!

Skola idag...depp som vanligt....tror inte att någon märker att jag inte är lyckopiller hela tiden....skönt att vissa vet allafall xD. Snart kommer Anna!!!! äntligen!!!! <333.

Fick precis ett mejl från Åse (rektorn) om min specialidrott, hoppas att Mats tog till sig!!!! Jag får panik snart annars!!!!!!!!!!!!!!!!! :S. 

Puuss
Lyckopiller <3


Lite bilder från USA!!!

Där har jag varit!!! xD


E för Elin?? näää för Escondido såklart xD


Mums med Avocado


Längtar tillbaka


Utmattad isbjörn på san diego zoo


Proffsigt eller vad xD


Åh längtar tillbaka till juldagen (a)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards