lyckopillerelin

Alla inlägg under oktober 2008

Av Elin - 31 oktober 2008 11:30

Det var rätt länge sedan man bloggade...

Onsdag: Bara en vecka kvar tills jag blir SEVENTEEN!!!! jippie xD. Idag har jag varit hos min läkare ända bort i huddinge det var najjs och intressant :P. På vägen hem så körde mamma och jag förbi hästbutiken i Bromma och jag köpte ett par tyglar :D hoppas att Åsa blir nöjd ikväll då ;P.

När vi kom hem så lagade vi middag sedan åkte jag till stallet, fick rida Eloge som vanligt och det gick skitbra!! han är så fin!! efter ett tag så kom mamma och tittade på lektionen det var länge sedan hon kollade när jag red.

När vi kom hem så duschade jag och drack te sedan var det bums i säng.

Torsdag: Idag har det varit en slappardag, lagade pannkakor till Pelle och mig ( dom blev lite för salta, men men sånt är livet xD) När mamma kom hwm vid 2 så fick jag skjuts till stallet och var där och hängde till halv 9, vi satt typ i klubbis halva dagen och gjorde ingenting (förutom att skratta). 

När jag kom hem så duschade jag och kollade lite på tv sedan gick jag och la mig fast somnade inte förs 2 :S.

puuss
Lyckopiller <3

Av Elin - 28 oktober 2008 21:00

Tja så satt man här igen :P.

Dagen började med att åka till Erika i Bålsta men alla tåg var fan 1 ½ h försenad så jag kom lite sent, när Erika hade mött mig id stationen så fick jag åka på hennes pakethållare, fan vad ont i rumpan jag fick xD. När vi kom hem så satte vi igång att baka muffins till våra lärare mums :P när det var klart så åt vi lunch och sedan käkade vi lite efterätt (gissa vad det var....jo muffins xD).

Nä vi hade ätit lunch och annat så bar det iväg mot skolan, när vi kom så hade alla lärarna föredrag eller nått så vi gick till centrum och handlade julmust och tuggumi :P. När vi kom tillbaka så satt Tina där och hon blev jätteglad för muffinsarna xD och Randi med xD vi hjälpte Randi med lite skräp och sedan åkte vi hem till var och en.

Vi fyra någon gång så åkte jag till stallet och blev hämtad vi 19:30 så nu har jag duschat och håller på att fixar musik till mobilen sedan ska jag upp och titta på House xDxD

Puuss
Lyckopiller <3


          
Hanna och Frida friserade Virri xD han blev så fin så :P


Av Elin - 27 oktober 2008 21:30

Idag har jag varit hemma hos Bella hela dagen Jippie!!!!!!! Det var yp aslänge sedan vi träffades jag tror att vi kom fram till att det var typ 3 år sedan :S shit snacka om att tiden går fort!!!!!! Men nu har vi äntligen träffats.

Vi möttes väl vid ett utanför donken och sedan gick vi en promenix hem till henne :P vi pratade, lyssnade på musik och tittade på Juno (fett bra förestenxD) Efter det så gick vi till parken och smygrökte eller...kanske inte smygrökte :P sedan så satte vi oss och kolla på småbarn och pratade om killar :P najjs xD.

Efter en stund så gick vi ner till brommaplan där vi mötte Bellas pappa och vi passade på att handla middag och jag träffade en gammal kompis från ridningen :P. V åkte hem och lagade mat sedan skulle Bellas pappa iväg och vi pratade och lyssnade på musik sedan var det bara att gå mot bussen som skulle gå 20:41 Vi bestämde att vi skulle hålla kontakten bättre den här gången och träffas oftare så det får vi verkligen försöka göra!!

Nu ska jag gå upp och göra te och umgås med min familj....seee yah


Haha Bella koncentrerar sig xD
gonatt
puusss
Lyckopiller <3

Av Elin - 26 oktober 2008 14:45

Idag har det varit en såndär slappar söndag, gick väl upp vid halv 11 och typ tittade på tv, jag skulle egentligen åka till stallet idag på möte men jag pallade inte. Jag och pappa har precis kollat på en långfilm (men of honur, hur det nu stavas...) Jag har ingen aning vad jag ska hitta på, orkar inte ringa till Fillan ,hon är typ upptagen...antar jag....vi får träffas någon annan dag xD.

Vad ska jag göra under lovet då?? jag vet inte riktigt, imorgon får jag väl vara hemma och göra ingenting, jobbar senare på kvällen i stallet så...på tisdag ska jag hem till Erika och vi ska baka muffins till våra lärare :P hehe vi är lite skumma jag vet, men det är Ingrids fel xD.

På onsdag ska jag typ vara i stallet hela dagen, rider senare på kvällen, på torsdag vet jag inte, till stallet antar jag och på fredag får vi se, kanske ska hitta på något med alla tjejer i bromsten :P

kärlek
puss puss
Lyckopiller <3 

Dom här mupparne ringde mig igår haha vad höll ni på med?? ni är så roliga älskar er <3333

Av Elin - 25 oktober 2008 15:15

Fredag: Äntligen loov!!!!!!! fan vad skönt!!!! ska sova till 12 varje dag hehe ^^ hade prov igår och det gick väl ok, vi fick tillbaka vår kommunikationsprov oxå och jag trodde att jag skulle få IG men jag fick VG- =D fett stolt haha xD.

På kvällen kollade jag och familjen på Idol och Lou lou åkte :( det var lite synd med tanke på att den där jävla skit Johan förstöde en av världens bästa låtar!!!!!


Lördag:
 gick upp vid typ 11 och vid 12 så åkte jag och mamma till vällingby för att handla (köpte en väska) vid halv 2 så började vi åka hemmåt men vi Darin skulle komma vid 2 och singera och sjunga så vi ville se alla småflickors reaktion när han kom (tolika det inte som en av mina tjejkompisar gjorde- att jag älskar honom och egentligen väntade för att få träffa honom xD)

När vi hade hört alla skrika och nästan blivigt döva så åkte vi för att handla mat sedan hem, svängde förbi djurkompaniet föst för att kolla spö och tyglar till mig men dom hade inget av dom :( får åka till hästbutiken och kolla någon dag i veckan... 

nu har jag ingen aning om vad jag ska göra får väl sitta här och kolla runt lite på youtube eller nått


kärlek till alla och kom ihåg att allt är Ingrids fel xD

Puss och kram
Lyckopiller <3

Av Elin - 23 oktober 2008 11:45

Just nu är jag i skolan, börjar inte förs om en timme typ snacka om boooooring!!!!!


Vi har haft idrott och vi masserade varandra shit vad skönt det var! nu sitter vi här och pratar.


Jag red ju igårkväll satt på Eloge och det gick skitbra!! Åsa och jag hade en liten fight men annars så är jag nöjd xD


Nu ska jag försöka flörta till mig lite julmust av Erika eller Emma fast det kommer nog inte gå så bra :(
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO JAG FICK JULMUST!!

Av Elin - 21 oktober 2008 18:00

Nu sitter man här igen för tillfället lyssnar jag på Shirley Clamp som sjunger "Ingenting finns kvar" en otroligt stark och kännslofull låt!

Idag har det varit en magtränardag fan vad jag har skrattat ^^ "Det är Ingrids" fel haha det kommer jag börja köra med. Vi hade komunikationsprov och det gick väl sådar jag är inte riktigt säker på att jag har klarat mig men det visar sig...

Erika och jag hade friendsfotografering idag och det är alltid kul när Ingrid och Mats är med, allt blir så mycket roligare då xD. Vi fick se krtet efteråt och det blev väl ok. Nu ska jag plugga lite och dricka te sedan ska jag väl krypa upp i soffan och titta på TV hela kvällen :P
Imorgon ska jag var med på Järfällamässan hela dagen syns imorgon    

puss och kram 
Lyckopiller <3



(Jag blev så himla sugen på julmust! det är Ingrids fel!!xD)

Av Elin - 20 oktober 2008 21:30

Gick upp vid 10:30 och mådde skit(var trött och förskyld). Tog på mig morgonrocken och gjorde iordning te medans jag tittade på tv. Sedan gick jag ner till datan och hittade ett jätteroligt spel där man kan göra sina egna tårtor  xD.

Vid ca 13:15 gick jag till bussen för att jag skulle möta mamma vid karlberg och sedan skulle vi till tandläkaren, det visade sig att jag visst hade ett hål, eller asså det så ut som det :S.

Sedan så åkte jag direkt till stallet för att jobba, det var lite tungt att jobba med förskylningen men för hoppningsvis så går den snabbt över...

Nu har jag precis duschat och snart ska jag gå upp och koka lite tevatten...ska nog gå och sova snart är så jävla trött!! vet inte riktigt när jag ska upp imorgon så ska kolla det lite snabbt först :P.

Ha det gött så syns vi imorgon.
natti nattti
Puss och kram 
Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards