lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Elin - 15 oktober 2008 17:30

Idag har jag typ stått up sjukt mycket...var på järfällamässan hela dagen och försökte locka till elever som ville börja, i början var det typ astråkit men efter en stund så började det hända grejer, Erika och jag har skrattat otroligt mycket idag med xD (du vet vad jag menar Erika) Jag är så glad att jag har fått lära känna Ingrid, Tina och Mats och alla andra, vi har så jävla roligt ihop!!!!!!

Ikväll ska jag rida oxå xD jag tror nog att jag ska sitta på Eloge och det hoppas jag :) han är så kul...en utmaning lixom :P.

Eftersom jag kommer hem sent ikväll så tänkte jag blogga nu när jag har tid :P.

Syns imorgon då är det idrott på schemat Jippi!! =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)<33333333333333

Puss puss
Lyckopiller <3



Tidigare månad - Senare månad

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards