lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Elin - 17 oktober 2008 21:45

dag gick jag upp vid 10:00, började inte förs 12:40 så...när jag hade ätit frukost och druckit te så började storstädningen :S. Jag har mått skit hela dagen idag, typ hostig,trött,ont i hals och huvud mm men jag får inte bli sjuk!!

När jag hade städat färdigt så tittade jag lite på TV sedan fick jag skjuts av mamsen till skolan <3. Var där  2 timmar kanske, hade redovisning om "Det osynliga barnet", gick väl bra förutom att jag knappt kunde prata...Cicci sa det mesta men jag hoppas det gick bra ändå :P. När jag kom hrm igen så åkte jag och mamma till Välligby för att hämta fryspåsar och köpa godis till mig(kostade 50kr) till ULK:en :). 

Sedan skjutsade mamma mig till stallet eftersom dt var stallvärdsmöte kl 17:00, vi pratade och hade det roligt och sedan så kom mamma och hämtade mig, när vi kom hem så åt vi middag(tacos) och sedan duschade jag.

Nu har jag precis kollat klart på Idol och ska snart gå och lägga mig, ska ju upp tidigt imorgon, hoppas bara att jag orkar i helgen, men jag är ju ledig på måndag så då kan jag ju vila lite.

Gonatt nu då och så ses vi på Söndag eftersom att jag är på ULK i helgen.


puss och kram Lyckopiller<3

Tidigare månad - Senare månad

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards