lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Elin - 19 oktober 2008 19:15

Jaha...nu har jag kommit hem från Lillsved och packat upp, duschat och slappat lite.

Lördag:
 Jag gick väll upp vid 08:00 då mamma väckte mig, drack te och åt macka, jag tittade lite på tv och vid09:00 så kom Rebecka och hennes pappa efter att dom hade virrat runt lite i området :P. Så vid 09:00 så bar det av till Lillsved för att gå på ULK ll (2)  ÄNTLIGEN tyckte jag och Rebeka, visserligen så var jag lite halvsjuk men jag var inställd på att åka det är ju så sjukt kul och föresten så måste jag betala om jag missar en gång och det har man ju inte råd med ;).

När vi hade kommit fram (vi var först) så gick vi och hämtade nyckeln till vårat rum sedan så dumpade vi våra saker på rummet och bara väntade på att dom andra skulle dyka upp. Efter en stund så kom resten, vid 10:15 så började vi våran lektion med Per, höll nästan på att somna redan då, vi pratade om typ träning och kost, ja, typ hälsa som är så tråkigt.

Framåt kvällen så kom Sara och skulle ha lekar med oss så vi hade våra klubbpresentationer sedan gick vi och bytte om för att spela spökboll och då var väl klockan runt 20:00 så vi lekte i kanske 1 timme ungefär sedan gick vi och duschade eller bytte om till pyamas och fixade kvällsfika och käkade godis under tiden som vi kollade på "Stjärnor på is". Rafael åkte!! Yeay xD. Rebecka och jag satt i sängen och pratade till klockan 00:00 kanske och sedan var det sova...eftersom jag är så förskyld så snarkade jag tydligen väldigt högt så stackars Rebecka kunde inte sova, men hon fick lite godis som plåster på såren :P.

Söndag: Rebeckas hemska väckarklocka ringde väl vid 07:30 fast vi låg och halvsov till 07:45...efter en stund så gick vi upp, klädde på oss och gick ned till matsalen för att äta frukost, det är alltid mysigt i matsalen faktiskt :).

Vid 09:00 så började första lektionen och då pratade vi om kropp och knopp hade väldigt intressanta diskussioner. Vid 12:00 så gick vi ned till matsalen igen för att äta lunch och sedan städade vi ut rummen och lämnade tillbaka nyckeln sedan var det lektion igen...den här gången pratade vi om allas Usek och sedan var det fika vid 16:00 medans vi tittade på filmer(intressanta filmer såklart xD). När vi hade fikat så gick vi igenom läxan, städade lite i klassrummet och sedan var det bara att vänta på taxin(Rebeckas pappa). vid 17:15 kom han och jag kom väl hem vid kanske 18:00.

Nu sitter jag här och är inte ett dugg hungrig(har ju inte ätit någon middag utan massor av godis) men jag måste nog snart gå upp och värma lite mat annars så blir jag väl tvingad till att äta :P. 

Så...tja då, syns kanske imorgon då ska jag plugga åka till tandläkaren och sedan stallet.

gonatt
puss och kram
Lyckopiller <3

Tidigare månad - Senare månad

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards