lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Elin - 12 oktober 2008 20:15

Ännu en dag i stallet!


Gick upp vid typ 08:00 och drack te för att sedan få skjuts av min privata taxi (mamma) till stallet. Kom dit vid ungefär 09:00 och bytte om lite snabbt för att sedan ha ponnylekis med Rebecka för småbarnen (dom är så söta dom små liven). 


Efter det vid ungefär kl 10:30 så fixade vi lite ponnier till lektionen och sedan gick vi en liten promenix med Kim som måste komma igång efter en lång tids hälta. när vi kom tillbaka så var det dags för Rebecka att leda en söt liten glad tjej på handikappslektionen. 


När klockan var sådär 13:00 så åt vi lunch lite fort för att kunna förbereda skötarkursen, vi gick igenom lite vett och etikett, repeteringar av säkerhetsknutar mm och barnen lyssnade intressant(hoppas vi). När vi hade sagt hej då till barnen vid ca.15:15 så gick vi till hagarna för att ta kort på hästarna och passade på att pussa dom lite xD. När vi hade lallat runt lite i en timme så kom min taxi igen(skönt med taxi ibland, ni borde pröva någon gång xD).


när jag kom hem så hoppade jag i duschen och sedan åt jag. Nu sitter jag här och skriver, ska snart göra pappsen sällskap och kanske se någon bra film eller något =).


Ha det gött så ses vi kanske imorrn.


Puss och kram 
Lyckopillret xD <3


Tidigare månad - Senare månad

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards