lyckopillerelin

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 31 augusti 2010 23:56

Slänger in ett inlägg innan jag släcker lampan...


Har väl inte så mycket att skriva egentligen, jag vet seriöst inte vart jag ska ta vägen. Jag blir galen av att vara hemma, alla är sura på mig och jag kan inte prata för då är jag en sur bitch tydligen. 


Jag saknar tryggheten. Jag försöker förtränga alla känslor men det går inte, för när jag väl blir påmind så känns det ännu jobbigare. Jag önskar på ett sätt att allt var som förut. Skitsamma hur jag mådde då, men jag kände mig sedd och älskad.


Sov jättedåligt inatt, oroligt lixom. Hade så grymt ont i knät och vaknade hela tiden, jag vågar inte ta någon värktablett för då kanske det inte hjälper sen när jag verkligen behöver det och jag vill inte prova något nytt ifall jag spyr. Hoppas på att det blir bättre nu inatt istället. Jag får helt enkelt tåla att ha ont i knät, jag kan gott lida lite. Det var ju trotts allt mitt eget fel att Donna sparkade mig och då kanske den fysiska smärtan tar över den psykiska för tillfället.


Nu börjar det bli lite jobbigt att skriva, känner att jag skulle behöva skriva av mig mera för tårarna kommer vilken sekund som helst men jag är så trött och har ingen lust att hålla på att tycka synd om mig själv inför er....så nu säger jag gonatt, så hörs vi imorgon.


Gonatt


Lyckopiller <3     

Av Elin - 31 augusti 2010 22:23

Orkar inte blogga för tillfället....kanske återkommer senare, allt känns bara så hopplöst!


Ha ett bra liv


Lyckopiller <3     

Av Elin - 31 augusti 2010 13:43

Sitter här i soffan och letar jobb samtidigt som Carola i Dalhalla går på TV på högsta volym hehe. 


Nää, nu ska jag fortsätta leta jobb!


Puss


Lyckopiller <3     

Av Elin - 30 augusti 2010 22:05

Tja!


Förlåt så hemskt mycket för den dåliga uppdateringen idag! Ska bättras, lovar! :).


Har slappat hela dagen..försökt att bli frisk ifrån min förskylning men börjar tappa tålamodet nu...


Var i stallet ikväll och det gick väl bra, skällde på barn och blev sparkad av Donna (fast ställer man sig bakom henne så får man faktiskt skylla sig själv...eller?)


Har iallafall jätteont nu...ska vila imorgon och inte göra någonting alls har jag bestämt :).


Nu: titta på Medium.


Puss <3


  

Donnisen <3


Lyckopiller <3     

Av Elin - 29 augusti 2010 23:17

Friends are quiet angels
Who lift us to our feet
When our wings have trouble remembering how to fly
They stand by us and give us 
the strength to try


Friends are quiet angels
Who somehow make you see
The light that's in the darkness
before the dawn
All at once the journey’s not so long

But it's the laughter and the fun
Sometimes the feeling that we're one
All the tears we cry together you and I
That will keep us heart to heart
as time goes by

Friends are quiet angels
Who fill your life with grace
Thrilled to share your joy
when a dream comes true
And on my wedding day
I'm blessed 'cause I can say
I've found a quiet angel
You're a special angel
I found a quiet angel in you

Lyckopiller <3     

Av Elin - 29 augusti 2010 21:26

Jag har en kompis som är så otroligt duktig på att skriva, jag önskar att jag kunde skriva lika bra som hon, kunna uttrycka mig på samma sätt och få folk att förstå som jag gör när jag läser det hon skriver. För det känns som om hur jag än uttrycker mig så räcker inte orden till.


Känslan som jag har inom mig kan jag inte beskriva. Jag får sån fruktansvärt dåligt samvete när håller på att tycka synd om mig själv inför mina kompisar, jag vet att dom försöker hjälpa mig och lyssna och stötta och fan vad dom lyckas! Jag mår så bra med dom i min närhet, vad mer kan jag begära? Ingenting....dom gör redan allt en kompis ska göra, sen är det upp till mig själv hur jag vill må.


Jag älskar mina kompisar över allt annat! Utan dom hade jag inte klarat mig så här långt! <3


  


Men jag säger som Mattis i Ronja rövardotter: "Det fattas något i mig!"


Lyckopiller <3     







Av Elin - 29 augusti 2010 19:58


Vad har hänt idag då? 


Var i stallet efter lunch och hade kurs för barn och föräldrar. Pappa kom och hämtade mig vid 16 och så åkte vi ner till lunda för att övningsköra lite...gick jättebra! Är verkligen taggad för att skaffa körkort nu! Var ju skitkul att köra :D.


Har suttit framför datorn resten av kvälen och kollat på gamla time out-klipp på youtube haha underbart!


Mår lite halvdåligt nu så det blir nog tidigt i säng ikväll...


Puss, hörs senare


Lyckopiller <3         

Av Elin - 28 augusti 2010 23:21

Var ju hos kussarna på middag idag, blev mycket prat och skratt...


Nu har jag precis ätit upp min glass och har värsta ångesten för att jag har ätit så mycket idag, fan om jag fortsätter så här så kommer jag gå upp skitmycket! :O


Nu ska jag titta klart på Bröllopsfotografen...har sett den 3 ggr nu och den är så dålig men jag tittar ändå haha.


Puss


Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards