lyckopillerelin

Alla inlägg under januari 2010

Av Elin - 31 januari 2010 23:17

Som ni märker så har det blivigt att gäng bittra inlägg den senaste tiden men jag gör typ inget speciellt om dagarna. Orkar inte skriva hela tiden så det blir lite bilder och videos :P.


Igår var jag i stallet en snabbis på usek-möte sedan kom pappa och hämtade mig. Mamma och jag åkte till vällingby och kollade runt lite men väskan som jag ville ha fanns inte där, så vi åkte vidare till jakan och fyndade lite sedan hem.


Idag har jag bara slappat hemma, pluggat lite, men kom inte så långt...får försöka fixa det sista i veckan.


vecka 5 ser ut så här:


Måndag: skolan, stallet

Tisdag: praktik, antingen slappa hemma eller träffa M en snabbis.

Onsdag: praktik, rida (klockan 18:00, glöm inte det Elin!!!!!!)

Torsdag: praktik, rida

Fredag: praktik, ?

Lördag: ???

Söndag: ???


Träffas? RING!!! ;D


pöss <3




Av Elin - 31 januari 2010 22:54

Av Elin - 31 januari 2010 16:32

Tankarna snurrar, helgen har gått för fort, har tänkt mycket på dig men har frotfarande inte förstått att du är borta. Jag tror inte jag har förstått hur mycket jag älskar dig förs nu när du är borta. Det är tomt, tomt i själen...jag vet inte riktigt vad jag känner....jag undrar om jag klarar av veckan. Det visar sig. Men jag lovar att jag inte ska ge upp....jag kämpar.....för dig! <3


Tack för vad du givit
Tack för vad du var
Tack för ljusa minnen
som du lämnat kvar.


Av Elin - 30 januari 2010 22:23

inte :( men man kan ju alltid drömma hehe. Är inne på hästnet och letar efter hästar guud jag blir verkligen så sjukt sugen på att köpa häst och lära mig rida!!


Meeeen nu är det som det är. Önskar bara att jag hade NÅGON häst att rida iaf.


Nää fortsätta att kolla runt och dregla och drömma lite.


Hästnet is the shit!!


bye <3


Av Elin - 30 januari 2010 18:38

Jag tänker på dig hela tiden, du har det säkert bättre nu men jag vill ha dig tillbaka ändå. Jag saknar dig. Jag tänker tillbaka på alla bad i poolen varje sommar, alla skogsturer och all korvgrillning på vintern, alla övernattningar. Jag vill vara liten igen, när det största problemet var vem man tyckte om mest av er.


Jag andas fortfarande men inte du, det är orättvist! Vi båda borde andas nu!


Men du vet att jag älskar dig, att jag saknar dig. Jag känner din närvaro och jag vet att du har det bättre nu, det var meningen att det skulle bli så här annars hade det aldrig hänt.


älskar dig <3




Av Elin - 29 januari 2010 23:50

   

J.A.G Ä.L.S.K.A.R E.R M.E.S.T <33333

Av Elin - 29 januari 2010 22:57

Första gången jag gråter sen jag beskedet i igår. 


Påvägen hem från praktiken så mötte jag min älskade ängel, jag fick kramen som jag har sökt efter så länge nu. Jag behövde den, mer än nånsin. Började nästan gråta när vi stod där och pep och var så glada att vi äntligen kunde träffas. Jag kan inte beskriva hur det glad jag blev, hennes kram sa allt! Det kommer gå bra, jag har människor runt omkring mig sov älskar mig och stöttar mig. Vi pratade en hel del medans jag väntade på bussen. På den korta stunden fick vi så mycket sagt och den lättnaden jag kände efteråt var obeskrivlig.


Jag har berättat för dom närmaste, det känns så tryggt. C och jag pratade i nästan en timme idag, vi pratade inte om det utan om allt annat, så skönt att få prata med henne och skratta. Vi ses på Måndag och jag vet inte hur jag ska överleva helgen utan henne. Tack Gud för telefoner!


Andas Elin andas, du klarar det här! Tårka tårarna och gå och lägg dig.

Av Elin - 29 januari 2010 20:03

 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards