lyckopillerelin

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin - 31 mars 2013 15:49

 

Jag skäms över min gymnasietid . Jag hade så galet mycket bekräftelsebehov. Det stod i princip "se mig!" skrivet i pannan på mig varje dag under alla tre åren på Didaktus, jag var bitter och tyckte synd om mig själv. Då var jag inte alls nöjd med mitt gymnasieval, nu är jag så galet glad att jag gick på Didaktus. Jag kommer vara evigt tacksam över vad personalen har fått stå ut med och dom kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

 

     

Av Elin - 30 mars 2013 17:29


       

Av Elin - 30 mars 2013 12:07


Hej vänner! Gårkvällen blev mysig, men kände att jag inte orkade skriva ett inlägg när vi kommit hem så sparade en liten update till nu istället ;). Vi blev iallafall bjudna på lite påskmiddag hos mormor och morfar. jättegott som vanligt, man går aldrig hem från mormor och morfar hungrig haha. Letade påskägg som varje år och hade det bara väldigt lugnt och mysigt, trots att jag var galet trött av någon anledning. Kände mig helt borta, typ som att all koncentration var någon annanstans, vet inte varför, kanske för att det var dagen som jesus korsfästes hehehe ;).


Vi kom väl hem vid 2130 ungefär och kollade klart på let´s dance, ingen som sticket ut i år tycker jag. Men det var ju bara första veckan så det kanske kommer ;), smyghåller lite på Maria Montazami och Sofia Wistam tror jag, tror att Maria kommer vinna hela alltet faktiskt! Avslutade iallafall dagen på världens mysigaste sätt med att tända ljus i mitt rum, lyssna på lovsånger och läste lite i Bibeln om just långfredagen när Jesus korsfästes. Nä hörni, lägger ut dom få bilderna jag tog under gårkvällen senare. Puss på er och glad påsk!


 

Av Elin - 29 mars 2013 22:11


 

Av Elin - 29 mars 2013 15:18


Hej på er vänner. Eftersom jag var så galet trött igårkväll så gick jag och la mig redan vid 2130 typ, men det kändes som att ajg var övertrött för inte somnade jag direkt inte. Idag vaknade jag av att jag hade sukt ont i min fot, jag kunde inte somna om vid 7 för ajg hade så galet ont, men jag lyckades lägga den i något läge där det inte gjorde ont så tillslut somnade jag om, när mamma väckte mig vid 10 så gjordde det lika ont. Nu känner jag av det lite ibland, men det är ingen fara alls längre. Fattar inte vad det var, jag har ju bara sovit lixom och helt plötsligt så känne det som att man har brytit foten, så jäkla konstigt!


Har inte gjort så mycket vettigt idag. Tackar gud för Equipe under helgen! Vi har lokala tävlingar hos oss i Vällingby och jag måste ju hålla koll på hur det går för våra hemmaekipage. Orkar inte åka dit i kylan för att kolla så det är perfekt att man kan hålla koll på hur det går via equipe. Än så länge tycker ajg att vi presterar väldigt bra!


Har oxå suttit och tittat på dom 101 dalmatinerna. Ååh så söta dessa hundar är alltså! Men jag kom på mig själv med att fortfarande få rysningar när Cruella De vil dyker upp i TVrutan haha! Ikväll ska vi åka till mormor och morfar för påskmiddag, det blir mys! Nu ska jag kolla igenom min garderob och se om hittar nåot påskigt att ta på mig tills ikväll, puss!

Av Elin - 28 mars 2013 20:01


Jag älskar att gå och lägga mig efter ett hårt träningspass på kvällen, eller i mitt fall oftast ett ridpass. Känslan när man är nyduschad, lite seg i kroppen och har lite småvärk överallt och sen få krypa ner i en varm och mysig säng måste ju vara bland det bästa som finns. Man känner sig så nöjd med sig själv över att man har rört på sig och att det verkligen känns i hela kroppen.


 

Av Elin - 28 mars 2013 15:08


Sitter och frossar gamla Carola klipp på youtube och kunde inte låta bli att kolla på Carola och Lena PHs duett med PHs låt "Om igen" som gick på TV för några veckor sedan. Jag måste ju säga att jag sitter ärligt talat och skrattar för mig själv när jag tittar på detta klipp, framför allt fram emot slutet då låten höjs och blir mer poppig. Ni som är sugna, kolla på PHs mickteknik och jämför den med Carolas, vilken otrolig skillnad! Medans PH har micken i munnen ungefär så behöver knappt Carola tänka på vart hon har sin mick, hon hörs ändå. Missförstå mig inte, jag tycker att Lena är sjukt duktig och jag tycker framför allt att det var väldgit modigt att bjuda in en artist som Carola. Jag tyckte att duetten blev sjukt bra och dom passade faktiskt ihop, skulle gärna vela höra mer ifrån dom tillsammans.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards