lyckopillerelin

Alla inlägg under juli 2010

Av Elin - 31 juli 2010 07:37

Snart åker vi till götet :D. Äter frukost nu och sen ska mamma skjutsa ner mig till stationen.


Ha det bra under tiden kommer hem på tisdag! <3


Lyckopiller <3   

Av Elin - 31 juli 2010 01:04

Jag förstår inte varför jag ligger här och gråter....jag har mått så bra den här veckan och nu vänder det helt plötsligt.


Jag måste koncentrera mig på att ta djupa andetag annars kippar jag bara efter luft.

Jag vet varför jag gråter, men det hjälper ju inte och jag kan inte fortsätta såhär hela livet ut. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden och få det ogjort för jag visste inte att det skulle bli så jobbigt.


klockan ringer 0715 imorgonbitti, great!




Lyckopiller <3   

Av Elin - 30 juli 2010 23:03

Har inte hänt så mycket idag...mamma och pappa har hållt på med bilarna nästan hela dagen och jag har suttit framför TV:n och datan :P.


Mamma och jag åkte och handlade innan middagen trots att jag hade ont i foten och tyvärr blev det bara värre och värre :(. 


Imorgonbitti åker jag , L och I till göteborg yeeeeeey :D:D:D:D:D:D!!!! <3<3<3<3


Nu ska jag fortsätta lyssna på Melissa Horn, får se om jag hinner blogga innan jag åker imorgon :) föresten! jag har namnsdag imorgon så gratta mig! :D <3.


  

Lyckopiller <3   


Av Elin - 30 juli 2010 13:18

Det finns inga ord att hitta som förklarar hur mycket hon har betytt för mig. Det är frustrerande att jag aldrig kommer kunna gottgöra henne för det hon har gjort och det värsta är att jag inte kan sluta tänka på det...



Lyckopiller <3   

Av Elin - 30 juli 2010 00:41

"But there's always a thread of hope 

Though you may not feel strong 
And though you think you can't cope
I've got the end of your rope 
So you just keep holding on"


   

<3



Lyckopiller <3   

Av Elin - 29 juli 2010 20:00

Angående den förra rubriken så visste jag inte vad jag skulle skriva så det blev gröna lund hehe.


Nu är jag hemma, kom väl hem vid kvart i 6. Har haft det underbart hemma hos S, jag är så lyckligt lottad som har så fina vänner <3.


På lördag drar jag till göteborg med några andra fina vänner och kommer hem den 4de...ska bli asnajs! Nu ska jag se om jag hittar något att dricka, känner mig fortfarande helt mör i kroppen och illamående.....baksmälla kanske det kallas? ;).


puss och kram skumbanan <3


 


Lyckopiller <3   



Av Elin - 29 juli 2010 17:05

Sitter här hemma hos S och slappar. Har inte gjort något alls idag typ tittat på film hehe tycker synd om dom som får kolla på mamma mia med mig eftersom jag säger alla repliker innan :P.


Vi kom väl hem vid halv 4 inatt efter en kul kväll på Bridge med några i gänget....stannade vid ett pizzaställe innan vi åkte hem och fy tusan vad god pizza dom gjorde där, det var den godaste jag har ätit tror jag nästan! Eller så var det för att jag var hungrig hehe. Vi hade väldigt kul S och jag när vi väl var framme i norrviken hehehe man kunde ju undra hur mycket vi hade druckit :P.


Nu ska jag packa ihop det sista sedan får jag skjuts hem av B :D.


see u


Lyckopiller <3  



Grönan är faktiskt jättekul, om ni inte har varit där än så åk dit!! :D

Av Elin - 28 juli 2010 19:14

Sitter här och hjälper S med att välja klänning inför ikvällen, jag tycker hon ska hden blåa hehe, vill oxå ha den :P.


Jag ska snart börja klä på mig rätt kläder oxå, känner att jag redan har förat tillräckligt inför kvällen det snurrar redan efter två vodka redbull och två barcardi breezer but what the hell, det är ju gott xD.


Nu ska jag kolla så mina kläder inte är allt för skrynkliga och bli ompysslad i håret av S som har kommit på värsta idéen inför kvällen hehehehe.


Pussen


Lyckopiller <3  



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards