lyckopillerelin

Alla inlägg under oktober 2009

Av Elin - 31 oktober 2009 23:45


MIN ÄLSKADE UNDERBARA ÄNGEL
MIMMI GLÖM ALDRIG DETTA!!
JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET!!!

JAG VET INTE HUR DU GÖR MEN DET DU GÖR....GÅR INTE ATT FÖRKLARA
GRATTIS DU HAR RÄDDAT ETT LIV DET SKA DU VARA STOLT ÖVER! <33333333





fan

Av Elin - 31 oktober 2009 22:30


jävla idiot! jag blir så trött och galen!
drop it
helvete











tur att jag har dig <33333


Av Elin - 31 oktober 2009 21:30

Har bestämt mig för en sak. Imorgon blir det en ligga-i-sängen-dag med datan och engelskan i knät...här ska pluggas och skrivas :P.

Haha vilket jävla liv man lever xD
Terminer, lov, terminer, lov ända tills vi slutar skolan, och sedan arbete, arbete, arbete ända tills vi dör.


Av Elin - 31 oktober 2009 19:30







RIS: den äckliga kylan som gör att man fryser arslet av sig, arga hästmänniskor som beter sig som idioter(Mimmi vet vad jag menar), tusen trådars trassel på hörlurarna, för lite middag, går bara skit på TV.
ROS: att jag fick träffa Mimmi, vara nära hästar, komma hem i värmen när man har frysit hela dagen, att vi ska hyra Wallander, att jag har över 1 kg godis hemma, att det bara är 5 dagar kvar till jag blir stor.
Hmmm blev ett litet bittert inlägg I know xD.


Av Elin - 31 oktober 2009 17:45

Nu har jag precis kommit hem från en hård,jobbig men ändå kul dag i stallet. Kom vid 9 och flummade runt lite med Mimmi som oxå hälsade på idag :D. Vi halv 1 så satte Mimmi och jag igång med att vara funkionärer, vi hade insläppet, asså shit det blev lite kaotiskt ett tag men det löste sig...Mimmi och jag stod i lilla ridhuset fram till ca halv 5 då vi äntligen fick åka hem!! WOHOOO Vi skrek ut lite ilska påvägen till bussen oxå, det är alltid bra xD

Jag tycker faktiskt att det gick jättebra för alla vällingbyare GRATTIS till ALLA, ni kämpade och var hur duktiga som helst!! :D:D.
Nu ropar mamma att det är maaaaaat!!!!!!!! JIPPI är superhungrig!! :D Mimmi: RÄÄKMACKOOOR *suktar* xD <333
bye


Av Elin - 31 oktober 2009 08:30

gomorron!

Ska snart åka till stallet och hjälpa till på tävlingarna, Mimmi kommer oxå! JIPPI!!! :D:D:D.
Nää äta frukost var det ja!
Ciao ha en bra dag!


Av Elin - 31 oktober 2009 00:45

Nu är det dags för mig att släcka lampan och säga gonatt, ska upp tidigt imorgon :P. avslutar med lite citat om sömn xD.

HAHA den här var fan rolig xD
"Jag tänkte köpa mig en vattensäng, men jag bestämde mig för att sova på saken."
Så sant så!
"Den som bär sorg till sängen sover inte bra."
gonatt <3


Av Elin - 30 oktober 2009 22:30


"Allt är möjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid"

Och dagens I-landsproblem: När man inte hittar dom biljetterna på Ticnet som man vill ha.


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards