lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Elin - 18 oktober 2009 23:45

Tja!

Tillbaka igen I know xD.
Blev väckt vid 10 och vid halv 11 åkte pappa jag och pelle till farmor och farfar, pappa och pelle hjälpte till med poolen och jag höll farmor och farfar sällskap :P. För det lilla jobbet fick jag 500 kr (som tyvärr gick direkt till mamma eftersom jag var skyldig henne pengar :P). Jag fick pengar lika fort som jag blev av med dom :(.
Kom hem vid lunch, åt lite sedan följde jag med mamma och handlade sdan hem och kollade på chess :P.
Vid halv 6 kom Nordlanders vi åt och drack gott och hade det vääldigt trevligt! :D.
Nu ska jag snart släcka
ciao <3


Av Elin - 18 oktober 2009 22:30

Hej igen!

Jag känner att jag delar upp mina blogginlägg rätt mycket nu förtiden :P.
Men iaf, vid halv 3 träffades jag och Sunna vi tog en fika och sedan satt vi och pratade om verkligen allt från döden till stallet och sen tillbaka till döden och sen kompisar och sen...ja ni förstår :P asnajs var det iallafall vi har inte typ träffats på evigheter bara vi två så det var verkligen på tiden :O.
Vårat fina fika :P
Min fina latte :P hehe
Men iaf vi satt och snacka till typ halv 6 sedan åkte vi åt varsit håll :P.
När jag kom hem så typ tog jag det lite lugnt sedan var det middag och efter middagen satte vi på första Johan Falk filmen-den var superbra som alltid :D:D nu är det bara tre filmer kvar :P hehe.
Aja....nu ska jag nog gå upp och ta en kopp te :P
bye <3


Av Elin - 18 oktober 2009 13:15

tjenix!

Under förmiddagen så har jag bara suttit i pyamas och kollat på repriser sammtidigt som jag laddar ner LW låtar....ska väl snart börja göra iordning mig för att åka till vällingby där jag ska träffa Sunna, vi ska väl ta en fika och prata lite skit tror jag nog :P.
nää....nu ska vi se vad jag kan hitta på....jag kom på att jag måste förbi stallet idag eller imorgon förmiddag för att hämta kläderna annars blir det svårt att hjälpa till på överby....jag pallar inte åka dit, men jag måste ska fan visa Maria att jag ska göra ett bra projektarbete....jag sätter 100 spänn på att hon typ hatar mig.
Nää
nu ska jag dra :P


Av Elin - 18 oktober 2009 00:15


Jag vet att jag precis har skrivit ett tidigare inlägg om denna gudagåva men jag såg henne precis på TV och känner att jag måste få tillägna ett till inlägg om henne.

1. Hennes underbara personlighet

2. Att hon orkar med att innest inne vara svag men ändå visar sig stark
3. Hennes musik-texterna är gudomliga
4. Hennes röst
5. Hennes sett att få mig att blicka framåt
För att sammanfatta de hela så beundrar jag hennes mod att kunna öppna sig som hon gör, att hon orkar visa sig så stark hela tiden fast hon kanske inte alls är det. Att hon har en förmåga att skriva så meningsfulla texter som man verkligen känner igen sig i och fördjupar sig i. Sarah har en gudomlig röst som gör att man känner sig trygg både när hon pratar och sjunger och det är ytterst få som får mig att känna mig så lugn och harmonisk!
SARAH, DU ÄR VACKER BÅDE PÅ INSIDAN OCH UTSIDAN!! <333



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards