lyckopillerelin

Alla inlägg under april 2009

Av Elin - 30 april 2009 12:00

Jaha, så har man varit med på ännu en mösspåtagning då...var uppe på kullen och sjöng och minglade lite sen typ tillbaka till skolan (vi var på kullen utanför skolan) prata med lite lärare och sedan hem.


Nu sitter jag här med mamma och pappa och äter lunch...ikväll ska jag träffa Filla <3 

hej så länge <3

Av Elin - 30 april 2009 00:00

Tjollahopp, då satt man här igen...

På em så åkte mamma och jag och handlade lite, åkte till jakan och kollade runt lite...sedan till toys"R"Us och hittade jätteroliga badleksaker till sommar hehe.

När vi kom hem så fixade vi middag och så sedan åt vi och efter maten så mötte jag Fillan så kom hon hem till oss och åt chokladfondue gottgott :P. Vi skulle åka till rissne för att kolla pp brasa men Bea hörde inte av sig så det blev ingen med det utan vi satt här hemma och kollae på TV och pratade lite istället det var himla trevligt ändå ^^.

Nu har jag precis följt fillan hem en bit och sedan tvättat mig så nu sitter jag här :P.

ska upp tidigt kl 9(!) imorgon så det är nog bäst att släcka lampan nu (observera att 9 är tidigt för mig som brukar sova till 11 xD).

Nattinatti, tack för en trevlig kväll Flisan!! <333

se U

Av Elin - 30 april 2009 00:00

JA GLÖMDE JU SÄGA ATT CICCI FYLLER 18 IDAG!!!!!!!! GRATTIS GUMMAN (OM DU LÄSER DET HÄR xD) <33333

Av Elin - 29 april 2009 23:45

Började med psyk soc sedan ped ledarskap...när vi hade ätit lunch så gick jag, Kajsa, Verro, Cicci,sara och Mia till umoch sedan vila lite i skolan  och vidare mot kista för att möta mamma och sedan åkte vi vidare till huddinge sjukhus för att träffa min läkare, besöket handlade om min fot, ska jag operera mig eller inte!? det vette fan :P får se :P.

När vi hade väntat en timme på att få komma in(dom var en timme sena) så gick det fort och sedan skjutsade mamma mg till stallet.

Väl i stallet så hade vi USEKmöte, händer mycket nu kan man säga...hmmm vad ska man tycka om det :P. Vid 19 så gick jag, Emma,Johanna, Rebecka och Felicia för att bära/hämta stockar till terrängritte, faaaaaan vad jobbigt det var, vi typ dog xD haha det blev ju inte bättre av att skottkärran välde stup i kvarten, jaja jag tyckte iaf att vi var otroligt duktiga :P.

Red sen, och fy 17 vad bra det gick lilla Eloge gick mjukt och fint redan från start!!! (a) fast första galoppen då tyckte han väk att han redan hade gått fint för idag, men sen efter ett par fattnigar så gick det som smort igen!!! lilla Elogen vad fin du är!!! <3333333 


Nu är jag trött ska kolla när jag måste upp imorgon bara sedan släcka och sova för hela slanten :P.

Natti natti <3

Skratta inte!!!! faaan vad fort det gick i backen!!! hahahahahaha jävla skottkärra xD

Av Elin - 28 april 2009 23:30

Efter middagen så åkte jag till stallet, var där och chillade lite, hjälpte till när grupperna hoppade terräng, att dom vågar :O xD. Fick skjuts av sofie hem(sköön, då slapp jag ta bussen xD).

Nu har jag tittat lite på TV och knaprade precis i mig en ipren, förhoppningsvis så kan jag sova inatt oxå.

see u

Av Elin - 28 april 2009 23:30

Dagen har tillbringats på spånga IP, vi var funktionärer hela dagen, när jag var där så kom det upp massor av gamla minnen ^^ hehe.


Kom precis hem och funderar starkt på att åka till stallet, vill verkligen vara borta från allt och vara där jag trivs bäst men jag har ett problem, hur tar jag mig hem? hmm kanske tar bussen om jag orkar :P

Nu ska jag knapra i mig en ipren så jag slipper ha så ont i bröstet sedan kolla klart på cityakuten :P

bye

Av Elin - 27 april 2009 23:15

Och nej säg inte att jag ska gå upp tidigare så jag är trött på kvällen!
 något annat tips förutom det? xD

Jag är så avundsjuk(stavning?) på dom som bara kan lägga sig på kudden och somna direkt! det vill jag oxå kunna!!!

Jag kan inte sova som du kanske har luskat ut xD jag har så ont i bröstet och kan typ inte ta djupa andetag :S det braiga är att det inte syns något, då behöver man inte bry sig om det iaf...

menmen nu ska jag försöka sova, men ska först knapra i mig en ipren och hoppas på att det hjälper annars så får jag väl gå till läkaren eller nått....nää så farligt är det nog inte det går nog över tills imorgon får man hoppas xD

nää nu har jag pladdrat på för mycket säger gonatt igen då

gonatt!


Hehe ^^

Av Elin - 27 april 2009 22:00

Åkte till stallet vid 15 kom dit vid 16, borstade lite på älsklingsatte, stod stallvärd, jag Erika och Felicia kollade på ridlektioner 

Egri åkte till dom eviga gröna ängarna idag, jag fattar inte!!! alla försvinner!! Jag tyckte så mycket om den hästen asså <3

Nu sitter jag här och kollar på tonårsliv och ska snart hoppa i säng

Gonatt hörde att det blir fint väder imorgon-härligt när vi ska vara ute hela dagen :D

see you tomorow <3



Älskade Egri RIP! <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards