lyckopillerelin

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Elin - 21 oktober 2009 22:30

Ni vet känslan då man har lust att släppa allt och försvinna, när man önskar att den kom någon som tog en bort...bara för ett tag, när man känner att man har tappat greppet om livet? när man känner att man när som helst för vad som helst kan brusa upp och bli galen? När motivationen är helt borta och har inte lust med någonting alls?

Så känner jag just nu! jag känner att jag inte har lust med ridning,lust med skolan,lust med livet och att man hamnar i en ond cirkel som man inte vet hur man ska ta sig ur från.
Jaja...Skola idag en lång dag :O:O det ni det är man inte van vid när man går på didaktus jakobsberg ;). efter Randis lektion så var vi på en jätteintressant föreläsning!! Jag tyckte nog att den var mest intressantas eftersom jag kan föreställa mig vad hon går i genom.....menmen....kom hem lagade mat och sedan iväg på ännu en till föreläsninga med mamma...intressant den oxå!!! :D:D.
nu ska jag kolla klart på law and order
Ingen inspiration - ingen motivation.
Ingen strävan... Inget mål... Dock vill 
jag leva.
see u <333


Av Elin - 21 oktober 2009 19:45

"Jag är en apa med hår på bröstet och allt" sagt av Mimmi

Av Elin - 21 oktober 2009 17:00


Jag är arg!!!
Jsg är besviken!!
men jag börjar vänja mig
tyvärr
Snälla någon låt detta år gå fort jag vill inte vara kvar!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards