lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Elin - 16 oktober 2008 20:30

Hann inte blogga igår var så trött så här kommer gårdagens blogg+idag.

Onsdag: Idag var vi lediga hela dagen eftersom vi har utvecklingssamtal hela dagen =). Gick upp vid 09:00 och drack lite te. Sedan vid 10:30 så kom Erika för vi skulle baka en kladdkaka till Mats hihi. Smeten var god så jag hoppas att kakan blev god som gräddad oxå :P. 

När Erika hade gått vid 12:30 kanske så åt jag lunch och sedan när jag hade kollat på en såpa :P så kom mamma och så åkte vi till skolan, men vi kom lite tidigt så vi åkte ner till centrum för att handla lite sedan tillbaka till skolan, jag var faktiskt lite nervös för samtalet, jag vet inte riktigt varför men så var det iaf. Tina, jag och mamma satt och pratade en timme eftersom att jag var den sista, då var det rätt lätt att glömma tiden xD men vi hade en trevlig pratstund.

Sen kom vi hem och vi åt sedan var det stallet, för en gång skull så hade jag förberett mig på att jag skulle sitta på Cajsa men så blev det inte, det blev Eloge som jag satt på tillslut och det är jag jätteglad för :P. Det gick så himla bra asså! Åsa tyckte att jag skulle vara jättenöjd och det är jag :D.

Kom hem vi typ 22:00 och var väldigt seg så det var bara att duscha och dricka en kopp te sedan bums i säng eftersom att jag skulle ta ett tidigare tåg till skolan.

Torsdag: Idag har det varit lite blandade känslor om dagen, gick upp vid 06:45 och mådde skit! sedan blev det ju inte bättre när jag öppnade dörren och det spöregnade!! ursh!!!!!! men som tur var så fick jag skjuts av mamsen till stationen så jag blev inte så jätteblöt. 

Sara och jag tog ett tåg tidigare eftersom att jag hade bestämt det med Erika och sedan för att 08 tåget var försenat.
När vi kiom till skolan så packade jag upp kladdkakan som jag skjälvklart hade med mig idag xD. Erika och sprang runt i skolan för att hitta Mats med det slutade med att vi gick ned till idrottshallen och där väntade vi. Tillslut så kom Mats och vi gav honom kakan, jag tror nog att han blev rätt förvånad hihi men det är bara kul, nu är det bara att vänta på MVG:et :P.

Var i skolan och skrev prov mm sedan hem , och direkt till stallet var där vid 16:00 och skötte min ponni litegrann sedan blev jag hämtad vid 19:00

Nu har jag ätit och duschat och nu sitter jag är igen :P ska snart gå upp till mamsen och papsen och dricka lite te,  sedan är det sleeping time kanske läser lite först, har ju sovmorgon imorgon så...=D.

Ses imorgon gonatt
puss och kram
Lyckopiller <3

(Jag rider, jag bjuder på den dåliga bilden xD)

Tidigare månad - Senare månad

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards