lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Elin - 14 oktober 2008 20:30

Gick upp 08:30 och åt frukost sedan tittade jag lite på TV, gick till bussen och väntade på tåget när jag var vid spånga station, när tåget väl kom så satte jag mig i närheten av en äcklig läskig stor hund som gick fram och nosade på mig och la tassen på mig, det var läskigt, jag brukar inte vara rädd för hundar men den här  var faktiskt läskig :S. 

När jag hade kommit till skolan hade vi sam, en slapp lektion men vi fick änå rätt mycket gjort(tror jag). Sedan lunch, jag åt med Emmeli, Malin och Ellinor :D det var kul. 

Randi skulle egentligen ge oss en uppgift på kommunikationen men så blev det inte så Erika, jag, Emma och Lina gjorde Sam igen :P så nu är det snart klart =).

När jag kom hem så tittade jag typ på TV sedan var det mat och mamma och jag skulle skjutsa Pelle till gitarren så medans han var och lira så gick jag och mamma i vällingby centrum och jag hittade en jättefin halsduk som jag önskar mig, mamma försökte att lura in mig i bilen så hon kunde köpa den men mig lurar hon inte haha.

Efter det så åkte vi till Pelles handbollsträning och sedan hem, nu har jag precis slitit mig från TV:n och ska snart upp dit igen, ska bara skriva klart det här xD.

Nu ska jag titta på House och äta glass!

Imorgon är jag ledig och Erika kommer hit för att vi ska baka till Mats mums.

gonatt
puss och kram
Lyckopiller <3

Tidigare månad - Senare månad

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards