lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 mars 2010

:D

Av Elin - 22 mars 2010 23:07

Kvällen spenderades i stallet men GRYMT mycket skratt tack vare H <3 Skulle aldrig överleva måndagarna uten henne!


Blev ändrade planer för imorgonkväll då jag ska på konsert-mamma följer med istället. tror det blir bra, kanske kan komma backstage lättare då tihi. Jag längtar så jag håller på att spricka, det här är vad jag behöver!


Dagens motto i morse var: Lägger ner skolan!

Men nu börjar jag komma på bättre tankar och mitt motto nu är: Jag kan inte, jag vill inte, jag orkar inte, man jag ska fanimej klara det ändå!


Nu ska jag läsa lite så jag kan varva ner och glöma min onda axel.


gonatt <3


Det är vid den här tiden jag saknar dig som mest <3

Av Elin - 22 mars 2010 14:39

Tjaba tjena hallå!


Sitter här och är lite sådär småstolt eftersom jag precis har gjort klart religionen, ska snart fortsätta med praktikrapporten oxå tror jag...har bara 1½ uppgift kvar så det äv väl lika bra att göra klart den oxå.


hade engelska på morgonen och gjorde absolut ingenting! Fick papper om vad vi inte har lämnat in och ja, jag har ju inte lämnat in någonting..hmm. Hjälp får man ju inte och föra en konversation men läraren är ju fan omöjligt!


Chillade runt lite ett tag, C och jag hade möte med M om ped.led och vi kommer få soft tror jag...M lägger upp lektionerna så härligt så man slipper oroa sig för att man ska få allting i slutet!


Ska dra till stallet om ca en timme....så bäst att börja plugga.


Bye <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards